کد خبر : 1895801 | 23 اسفند 1401 ساعت 20:31 | 35.6K بازدید | 11 دیدگاه

واکنش آنچلوتی به تنش اخیر در فوتبال فرانسه

بنزما-دشان را رها کنید، دعوای زن و شوهری است!

پاسخ طنزآمیز کارلو آنچلوتی به سوالی درباره تنش اخیر در رابطه کریم بنزما و دیدیه دشان و دعوای رسانه‌ای بین این دو خبرساز شده است.

بنزما-دشان را رها کنید، دعوای زن و شوهری است!

به گزارش "ورزش سه"، امروز که کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار فردای تیمش با لیورپول در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد، پاسخ طنزآمیز او به سوالی درباره جدال رسانه‌ای بازیکن تیمش، کریم بنزما با دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به نقطه عطف این کنفرانس خبری تبدیل شد.

تنش در رابطه بنزما و دشان در روزهای اخیر به اوج رسید. دشان که از زمان جام جهانی درباره مصدومیت و ترک اردوی تیم ملی فرانسه توسط بنزما سکوت کرده بود، در یک مصاحبه گفت ستاره فرانسوی رئال مادرید با تصمیم خودش کمپ تیم ملی فرانسه را ترک کرد و به مادرید برگشت. بنزما که از این ادعای دشان خشمگین شده بود ابتدا در یک پست اینستاگرامی او را به دروغگویی متهم کرد و سپس به خبرنگاران گفت به زودی واقعیت را خواهد گفت.

1830821

اما آنچلوتی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره این تنش رسانه‌ای بین بنزما و دشان سعی کرد وارد مسئله‌ای که به او و تیمش ارتباط مستقیم ندارد نشود. پاسخ طنزآمیز او اما حاضرین در سالن کنفرانس را به خنده انداخت و حالا مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

سرمربی رئال مادرید در پاسخ به سوالی در این باره گفت: "این یک مسئله شخصی است. دشان هم بازیکن من بوده و برایش احترام قائلم، چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی. نمی‌خواهم در این ماجرا دخالت کنم. به نظرم این داستان روی بنزما تاثیری نخواهد داشت. کریم درباره این موضوع صحبت نمی‌کند و به نظرم برایش مهم نیست. در ایتالیا می‌گوییم در دعوای زن و شوهری نباید دخالت کرد. پس دخالت نکنید".

1832318

آنچلوتی در ادامه از بازگشت بنزما به دو جلسه اخیر تمرین‌های رئال مادرید ابراز خوشحالی کرد. ستاره فرانسوی رئال در بازی قبلی تیمش در لالیگا به دلیل مصدومیت نتوانست به میدان برود تا هواداران رئال را در آستانه بازی با لیورپول نگران کند. ولی آنچلوتی به آنها قوت قلب داد و گفت کریم با اینکه روز یکشنبه تمرین نکرده، ولی دو جلسه اخیر تمرینی تیمش را با موفقیت پشت سر گذاشته و برای بازی فردا آمادگی صددرصد خواهد داشت.

دیدگاه‌ها