کد خبر : 1895908 | 24 اسفند 1401 ساعت 15:30 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

صعود سرخوش به نیمه نهایی اسنوکر قهرمانی آسیا

امیر سرخوش با برتری مقابل حریف هنگ کنگی به جمع ۴ نفر برتر اسنوکر قهرمانی آسیا راه پیدا کرد.

صعود سرخوش به نیمه نهایی اسنوکر قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در ۱۳ گروه ۴ نفره به مدت شش روز ۲۰ لغایت ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور نمایندگان ۲۵ کشور به میزبانی کشور قطر و در شهر دوحه برگزار می‌گردد. صبح امروز ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ امیر سرخوش با برتری ۴ بر ۲ در مقابل فونگ وای از هنگ کنگ موفق شد به نیمه نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا کند.

سیاوش مزینی و شاهین سبزی دیگر نمایندگان کشورمان در این مسابقات بودند که به ترتیب در مقابل نمایندگان تایلند و هنگ کنگ در مرحله حذفی شکست خوردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

سرخوش در مرحله نیمه نهایی از ساعت ۱۶ به وقت قطر با برنده مسابقه نمایندگان هند و تایلند به رقابت می‌پردازد. سرخوش در مرحله گروهی یازان الحداد (سوریه) را ۴ بر صفر شکست داد، تامر المصری (اردن) را ۴ بر ۱ و عیسی علی الهاشمی (امارات) را ۴ بر ۲ از پیش روی برداشت تا به عنوان سرگروه به دور بعدی مسابقات راه پیدا کند. در ادامه نیز به دلیل تفاضل فریم موفق شد به صورت مستقیم در جمع ۱۶ نفر برتر حضور پیدا کند و صالح محمد از افغانستان را ۴ بر ۲ از پیش روی بردارد و در یک چهارم نهایی نیز موفق شد نماینده کشور هنگ کنگ را شکست دهد و مقتدرانه به جمع ۴ نفر برتر راه پیدا کند.

دیدگاه‌ها