کد خبر : 1896008 | 25 اسفند 1401 ساعت 02:41 | 40.9K بازدید | 7 دیدگاه

اسپالتی: گول حرف‌های گواردیولا را نمی‌خورم

لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، پس از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، به صحبت‌های اخیر پپ گواردیولا واکنش نشان داد.

اسپالتی: گول حرف‌های گواردیولا را نمی‌خورم

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی امشب با دو گل ویکتور اوسیمن و یک گل از پیوتر زلینسکی از روی نقطه پنالتی، موفق شد 3-0 آینتراخت فرانکفورت را شکست بدهد و با برتری 5-0 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود. این اولین حضور ناپولی در این مرحله است و برای اولین بار از فصل 06-2005 سه تیم ایتالیایی به جمع هشت تیم پایانی چمپیونزلیگ رسیده‌اند.

1832715
اسپالتی در پایانی بازی گفت: "این نتیجه فوق‌العاده‌ای است. ما می‌خواهیم از این مسیر با هوادارانمان لذت ببریم. ما باید همین ذهنیت و نگرشی که امشب داشتیم را حفظ کنیم چون در ابتدای بازی کیفیت همیشگی را نداشتیم  اما باز هم حرکات خوبی انجام دادیم و اجازه کار به حریف ندادیم. اینکه ناپولی تا به حال به یک چهارم نهایی نرسیده بود، به این معناست که این نتیجه فوق‌العاده‌ای است."

1832714
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که ناپولی بهترین تیم حال حاضر اروپاست اما اسپالتی این تعریف را بازی روانی سرمربی سیتی می‌داند.
"من احساس غرور نمی‌کنم. هیچ احساسی ندارم. این بازی را بلدم که همه روی بقیه فشار وارد می‌کنند. آیا ما ناپولی را جلوتر از منچسترسیتی قرار می‌دهیم؟ اگر آنها می‌توانند 900 میلیون یورو هزینه کنند در مقابل 9 میلیون یوروی ما، باید دلیلی وجود داشته باشد. این بازی‌ای برای مغرور کردن ماست، به این ترتیب آنها می‌توانند ما را شکست بدهند."
اسپالتی همچنین در مورد ویکتور اوسیمن که باز هم در این دیدار بهترین بازیکن تیمش بود، گفت: "او مهاجم فوق‌العاده‌ای است که می‌تواند کمی تک‌رو باشد، اما او با بقیه تیم هم همکاری می‌کند. او حالا بیشتر با تیم همراه است و ما از این مسئله خوشحالیم."

دیدگاه‌ها