کد خبر : 1896054 | 25 اسفند 1401 ساعت 11:57 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

بدشانس بودیم که با تاوارس نتیجه نگرفتیم

یوسف وکیا: صنعت نفت باید در لیگ برتر بماند

مدافع صنعت نفت می گوید کمترین حق این تیم ماندن در لیگ برتر است.

یوسف وکیا: صنعت نفت باید در لیگ برتر بماند

به گزارش “ورزش سه”، صنعت نفت آبادان که برای فرار از سقوط به لیگ یک دست و پا می‌زند، در این هفته مقابل ملوان به تساوی یک بر یک رضایت داد. یوسف وکیا مدافع آبادانی‌ها در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: پیش از هر صحبتی باید از هوادارانمان تشکر کنم که در این شرایط هم حامی تیم هستند. واقعا سخت است و به ندرت دیده می‌شود که تیمی در انتهای جدول باشد و هوادارانش اینگونه ۹۰ دقیقه تشویق کنند. آنها در این بازی مثل همیشه ما را شرمنده کردند.

او ادامه داد: بازی را همه دیدند، ما خیلی حمله کردیم، تا به حال ندیده بودم، روی دروازه حریفان تا این اندازه توپ ریخته باشیم و تبدیل به گل نشده‌ باشد. نمی‌دانم مشکل کار از کجاست، ما از هر نظر برای پیروزی تلاش کردیم و دویدیم، جنگیدیم و موقعیت‌هایی داشتیم اما گویی قسمت نبود، برنده این دیدار باشیم. امیدوارم در هفت بازی باقی مانده نتایج خوبی بگیریم تا در وهله اول دل هواداران را شادکنیم بعد دل خودمان را. چون کمترین حق مردم آبادان، ماندن صنعت نفت در لیگ برتر است. انشاالله با دعای آنها بتوانیم تیم را در لیگ نگه‌داریم.

این بازیکن در مورد داوری، اظهار داشت: در این دیدار اتفاق خاصی رخ نداد که بخواهم در مورد قضاوت داور حرف بزنم، اما در طول فصل چه در آبادان و چه در خانه حریفان، سوت‌عای داوران به ضرر ما بوده، دلیل این اتفاقات را واقعا نمی‌دانم  اما احساس می کنم دیواری کوتاه‌تر از صنعت نفت پیدا نکردند. آن از بازی مقابل استقلال که یک پنالتی اشتباه به ضرر ما گرفتند، اگر اشتباه نکنم مقابل تراکتور هم داور بازی یک اشتباه تاثیرگذار داشت. چندین و چند بازی داوران یا پنالتی ما را نگرفتند یا اینکه یک پنالتی اشتباه به سود حریف اعلام کردند، همانطور که گفتم، دیوار ما از همه کوتاه‌تر است، هر کسی از راه رسید یک ضربه به ما زد.

1576170

مدافع صنعت نفت  نظرش را در رابطه با برکناری تاوارس و آمدن ویسی،‌ اینگونه عنوان کرد: باید از آقای تاوارس تشکر کنم، واقعا این مربی به تیم ما جان بخشید، ما زمان هدایت تاوارس خیلی خوب بازی می‌کردیم اما بدشانسی گریبان گیر او و صنعت نفت شده بود. آقای ویسی هم که معرف حضور همه هستند، بعد از آمدن ایشان، اعتماد به نفس تیم بالا رفت و در مقابل ملوان بسیار با انگیزه بازی کردیم. امیدوارم از بازی بعدی پیروزی‌های‌ خود را آغاز کنیم و در پایان در لیگ بمانیم.

وکیا در پایان تاکید کرد: از تمام مسئولین درخواست می‌کنیم که به تیم کمک کنند، متاسفانه آقایان به غیر از قول و وعده کار دیگری انجام ندادند. الان در شرایطی هستیم که واقعا باید مدیران و مسئولین استانی و نفتی بیایند و از هر نظر به تیم کمک کنند. می‌گویند آدم‌ها دوست‌های خود را در روزهای سخت می‌شناسند، ما واقعا حمایت هواداران را در شرایط سخت دیدیم، آنها همیشه ما را تشویق کردند. در مقابل ملوان علی‌رغم اینکه تساوی چندان به درد ما نمی‌خورد اما تا پایان بازی فقط تیم را تشویق کردند. انتظار داریم مسئولین هم‌ مثل هواداران حامی تیم باشند و حمایت‌شان فقط لفظی و زبانی نباشد، در عمل نیز پشت تیم باشند. چرا که حمایت آنها باعث قوت قلب تیم می شود.

دیدگاه‌ها