کد خبر : 1896066 | 25 اسفند 1401 ساعت 12:55 | 24.4K بازدید | 60 دیدگاه

کورتوا: امیدوارم به سیتی و چلسی نخوریم!

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، دوست ندارد تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با منچسترسیتی و چلسی روبرو شود.

کورتوا: امیدوارم به سیتی و چلسی نخوریم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته با پیروزی برابر لیورپول در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا موفق شد به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کند.  
شاگردان کارلو آنچلوتی آخرین تیمی بودند که صعودشان به این مرحله را قطعی کردند و حالا باید منتظر قرعه‌کشی روز جمعه باشند تا با حریف‌شان در مرحله یک چهارم نهایی آشنا شوند. 
منچسترسیتی، چلسی، ناپولی، بنفیکا، اینتر، بایرن مونیخ و میلان همگی می‌توانند رقیب رئال در این مرحله باشند اما کورتوا امیدوار است که تیمش این بار با چلسی یا منچسترسیتی روبرو نشود. 

1788732

این دروازه‎‌بان بلژیکی پس از پایان بازی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که دوست دارد رئال با چه تیمی روبرو شود اظهار داشت: «من دوست دارم این بار کمی شرایط تغییر کند. ما سال گذشته با سیتی و چلسی روبرو شدیم.»
او با اشاره به درخشش رئال در فصل گذشته لیگ قهرمانان اضافه کرد: «امیدوارم که امسال با تیم‌های دیگری دیدار کنیم. هالند بازیکن بسیار خوبی است و یکی از ستاره‌های فوتبال است اما ما سال قبل نشان دادیم که چه شخصیتی در این تیم داریم. چه بازگشت‌هایی داشتیم! ما توانستیم احترام همه را به دست آوریم و نشان دادیم که رئال مادرید همیشه برای پیروزی و قهرمانی به میدان می‌رود.»

دیدگاه‌ها