کد خبر : 1896143 | 26 اسفند 1401 ساعت 00:28 | 13.2K بازدید | 4 دیدگاه

بدبیاری آرتتا: دو مصدوم در 20 دقیقه ابتدایی

میکل آرتتا در 20 دقیقه نخست بازی امشب مجبور به تعویض هر دو مدافع تیمش شد.

بدبیاری آرتتا: دو مصدوم در 20 دقیقه ابتدایی

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که در بازی رفت با نتیجه 2-۲ مقابل اسپورتینگ لیسبون در پرتغال متوقف شده بود امشب از ساعت 23:30 دیدار برگشت خود مقابل این تیم را در ورزشگاه امارات برگزار کرد؛ میکل آرتتا در شبی که تیمش خیلی زود به گل رسید مجبور به تعویض دو مدافع خود در 20 دقیقه نخست شد.

تاکه‌هیرو تومیاسو اولین مدافع آرسنال بود که به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. او در حالی که هنوز 10 دقیقه از بازی نگذشته بود از ناحیه زانوی چپ احساس درد کرده و بعد از اینکه مداوای پزشکان نتیجه‌ای به همراه نداشت، جای خود را به بن وایت داد.

1832954

مدافع ژاپنی آرسنال در صحنه یاد شده قصد داشت با یک تکل بلند سد راه بازیکن حریف شود که خود مصدوم شده و میکل آرتتا را مجبور به انجام اولین تعویض اجباری خود کرد.

تنها ده دقیقه بعد دومین تعویض اجباری آرسنال در خط دفاعی را شاهد بودیم. این بار نوبت ویلیام سالیبا بود که به خاطر مصدومیت از ادامه کار بازماند و مجبور به ترک زمین شد.

مدافع 21 ساله فرانسوی مثل هم‌تیمی ژاپنی خود بعد از مصدومیت و مداوای اولیه پزشکان با ناراحتی و افسوس زمین بازی را ترک کرد تا مشخص شود قادر به همراهی تیمش نیست؛ آرتتا این بار راب هولدینگ، مدافع 27 ساله تیمش را به عنوان دومین تعویضی اجباری وارد زمین کرد.

1832953

آرسنال در حالی برای صعود به جمع هشت تیم نهایی لیگ اروپا تلاش می‌کند که میکل آرتتا نگران مصدومیت دو مدافع خود برای ادامه فصلی است که رقابت‌های یاد شده تنها بخشی از چالش بزرگ توپچی‌ها در آن را شامل می‌شود. آرسنالی‌ها برای اینکه از پس این رقابت فشرده بربیایند به تک تک بازیکنان خود نیاز دارند و خبر مصدومیت طولانی بازیکنی دیگر بعد از بازگشت گابریل ژسوس می‌تواند بدترین خبر ممکن برای آن‌ها باشد.

دیدگاه‌ها