کد خبر : 1896263 | 26 اسفند 1401 ساعت 18:01 | 48.1K بازدید | 23 دیدگاه

از این سخت‌تر نمی‌شد؛

واکنش عطایی به حضور ایران در گروه مرگ

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در گفت‌و‌گو با ورزش سه به قرار گرفتن در گروه مرگ انتخابی المپیک واکنش نشان داد.

واکنش عطایی به حضور ایران در گروه مرگ

به گزارش "ورزش سه"، امروز قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی المپیک پاریس برگزار شد؛ بر این اساس مشخص شد که تیم ملی والیبال ایران باید در مهر ماه برای گرفتن سهمیه المپیک به مصاف تیم‌های برزیل، ایتالیا، کوبا، آلمان، اوکراین، جمهوری چک و قطر برود.

به جرأت می‌توان گفت که تیم ملی والیبال ایران در گروه مرگ مسابقات انتخابی المپیک قرار گرفته و کار بسیار دشواری پیش رو خواهد داشت. به جز برزیل و ایتالیا که جزو قدرت‌های بلامنازع دنیای والیبال هستند، رقبای تیم ملی نیز جزو بهترین‌های سید خود بودند.

از هر گروه دو تیم به المپیک صعود خواهد کرد. البته در صورت عدم صعود ایران از این طریق ما سال آینده نیز شانس خواهیم داشت تا با یک رتبه خوب در رنکینگ فدراسیون جهانی به المپیک صعود کنیم.

بعد از قرعه‌کشی با بهروز عطایی صحبت کردیم که او در گفت‌وگوی کوتاه با ورزش سه درباره حریفان ایران گفت: "واقعا از این سخت‌تر نمیشد. برزیل پر افتخارترین تیم دنیا است و ایتالیا هم که اخیراً قهرمان جهان شد. به جز قطر بقیه تیم‌های حاضر در گروه ما نیز بهترین‌های سید خود بودند. البته که ما کار بسیار سختی پیش رو داریم اما باید به این توجه داشت که چهار سال پیش نیز ایران در این مسابقات حذف شد و در ادامه توانست جواز حضور در المپیک را بگیرد. ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و امیدوارم که با یک برنامه‌ریزی خوب در نهایت به المپیک برویم."

دیدگاه‌ها