کد خبر : 1896265 | 26 اسفند 1401 ساعت 18:07 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

سریع خودمان را مهیای بازی پرسپولیس می‌کنیم؛

اسلامی‌خواه: مصدومیت از خاطر فوتبال ایران نمی‌رود!

هافبک مس رفسنجان بعد از چند وقت غیبت شروع درخشانی در ترکیب تیمش داشت.

اسلامی‌خواه: مصدومیت از خاطر فوتبال ایران نمی‌رود!

به گزارش “ورزش سه”، قائم اسلامی خواه بعد از مدت‌ها در مقابل صنعت نفت آبادان بازی کرد و  توانست یک پنالتی برای تیمش بگیرد و همان را هم گل کند. امروز نیز این بازیکن در بازی دوستانه تیمش یعنی مس رفسنجان مقابل پیکان یک گل از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد. این بازیکن در این رابطه به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر بعد از چند وقت که برگشتم جا دارد یک تشکر ویژه از کادر فنی بکنم که دوباره این فضا را فراهم کرده تا بتوانم در کنار تیم به کارم ادامه دهم و همچنین از بچه‌های تیم که همیشه با رفاقت و همدلی که داریم به هم کمک کردیم و خدا را شکر در چند دقیقه‌ای که در بازی با نفت آبادان توانستم وارد زمین شوم مثمر ثمر بودم. 
او که در این مدت در ترکیب مس حضور نداشت و قبلش نیز به علت مصدومیت رباط صلیبی مقطعی را از دست داد عنوان کرد: متاسفانه چنین مصدومیت‌هایی در ایران اسمش روی بازیکن می‌ماند و من بازیکن در مقابل وظیفه دارم هر تلاشی انجام بدهم که این مسئله را از اذهان عمومی پاک کنم، ولی متاسفانه در ایران خیلی به آن پرداخته می‌شود و مصدومیت آخر من مربوط به دو سال پیش است و من دو سال است صحیح و سالم دارم به کار خودم ادامه می‌دهم و هیچ مصدومیتی نداشتم. فوتبال سلیقه‌ای است و اگر یک جاهایی نبودم به نظر کادر فنی کاملا احترام می‌گذارم و هر جایی که آقای ربیعی صلاح دانسته تمام توانم را گذاشتم و جاهایی که نبودم برای تیمم آرزوی موفقیت کردم. 
وی اضافه کرد: مس تیم دوست داشتنی است. در ۴ بازی اخیر ۴ برد متوالی آوردیم. در این مدت چند روز استراحت می‌کنیم ولی بعد از آن سریع برمی‌گردیم تا خودمان را برای بازی با پرسپولیس آماده کنیم و بعدش ببینیم خدا چه می‌خواهد؟ 
این بازیکن در خصوص اینکه امسال را برای خودش و مس چطور دید گفت: در سه سال گذشته به خوبی توانستیم خودمان را در قواره یک تیم قابل احترام در لیگ برتر پیدا کنیم. این به راحتی به دست نمی‌آمد مگر با تلاش تمام مجموعه. همه کاملا یکدست تلاش زیادی کردیم مجموعه خوبی درست کنیم. تا اینجای کار هم پنجم جدول هستیم، امتیازات نزدیک است  و بازی‌های حساسی در هفته‌های آتی داریم و تلاشمان را می‌کنیم امسال را با بهترین رتبه به پایان برسانیم. 
وی در مورد شکست سه بر یک در بازی دوستانه امروز مقابل پیکان گفت: امروز هم بازی دوستانه بود و با توجه به اینکه ما تغییرات زیادی نسبت به بازی با تراکتور داشتیم بیشتر دنبال اهداف تاکتیکی بودیم تا نتیجه بازی. من دوست دارم تمام بازی دوستانه‌ها را ببازیم ولی بازی‌های لیگ را ببریم. 
اسلامی خواه یادآور شد: پیشاپیش سال نو را به همه هموطنان عزیزم تبریک می‌گویم. امیدوارم بهترین اتفاقات برای مردمم در سال جدید رخ بدهد و همه صحیح و سلامت کنار هم بهترین اوقات را بگذرانیم.

دیدگاه‌ها