کد خبر : 1896267 | 26 اسفند 1401 ساعت 18:28 | 20K بازدید | 21 دیدگاه

تن‌هاخ: کارنامه سویا در لیگ اروپا ترسناک است

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با فولام به قرعه تیمش در لیگ اروپا اشاره کرد و گفت قدرت سویا برای هر تیمی نگران‌کننده است.

تن‌هاخ: کارنامه سویا در لیگ اروپا ترسناک است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که تا این مرحله از لیگ اروپا دو تیم لالیگایی را حذف کرده و با عبور از بارسلونا و رئال بتیس به مرحله یک‌چهارم نهایی این تورنمنت رسیده است با توجه به قرعه‌کشی امروز مرحله یک‌چهارم لیگ اروپا باید در این مرحله با یک تیم اسپانیایی دیگر روبه‌رو بشود: سویا.

تن‌هاخ برای آماده کردن بازیکنانش برای دیدار با سویا کمتر از یک ماه زمان دارد. دیدار رفت دو تیم روز 13 آوریل و دیدار برگشت یک هفته بعد انجام خواهد شد. با اینکه سویا این فصل در لالیگا شرایط خوبی ندارد و حتی با خطر سقوط مواجه است ولی سویا کارنامه درخشانی در لیگ اروپا دارد و از آن به عنوان متخصص لیگ اروپا یاد می‌شود.

1833187

تن‌هاخ امروز در آستانه دیدار تیمش با فولام در یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس روز یکشنبه برگزار می‌شود در کنفرانسی خبری شرکت کرد.

دیدار با سویا، متخصص لیگ اروپا، در یک‌چهارم نهایی تورنمنت
همان‌طور که گفتید آن‌ها کارنامه خیلی خوبی دارند که هر تیمی را نگران می‌کند. بازی سختی در پیش است چون آن‌ها در این تورنمنت تجربه بالایی دارند و بارها قهرمان شده‌اند. من در حال حاضر اطلاع دقیقی از شرایط تیمی سویا ندارم و مهم‌ترین بازی در حال حاضر برایم بازی روز یکشنبه است. من به آینده دور نگاه نمی‌کنم و فعلا تمرکزم بازی با فولام است.

فعلا برای فکر کردن به سویا زود است
ما اول فیفادی را در پیش داریم و بعد سه بازی در لیگ برتر. پس وقت خیلی زیاد است. هر تیمی که به این مرحله از لیگ اروپا رسیده قدرتمند است و اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید بهترین فوتبال‌مان را به نمایش بگذاریم.

پیشرفت خارق‌العاده مارکوس رشفورد در فصل جاری
بله او در طول فصل پیشرفت کرده. وقتی فصل را شروع کردیم مارکوس در بهترین شرایط ممکن نبود اما بازی به بازی فرصت بهتر شدن پیدا کرد و با روحیه خوب هم خودش پیشرفت کرد و هم به تیم کمک کرد. او حالا از فوتبال کردن لذت می‌برد و هم زیاد گل می‌زند و هم برای ما پیروزی به ارمغان می‌آورد.

دیدگاه‌ها