کد خبر : 1896280 | 26 اسفند 1401 ساعت 20:43 | 45K بازدید | 36 دیدگاه

استقلال و سه سهمیه در لیست مربی استقلالی

امیر قلعه نویی از بین نفرات استقلال سه بازیکن را به اردو فراخواند.

استقلال و سه سهمیه در لیست مربی استقلالی

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال مشخص شد که از استقلال سه بازیکن شانس حضور در اردو را به دست آورده‌اند. اگرچه در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های متعددی درباره دعوت از نفراتی مثل مهدی قایدی و حتی عارف غلامی وجود داشت اما در نهایت این دو بازیکن در فهرست قرار نگرفتند.

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی و محمد محبی سه سهمیه استقلال در تیم ملی هستند که روز 28 اسفند باید خود را به قلعه نویی معرفی کنند.

بعد از سانحه‌ای که برای سامان فلاح مدافع پیکان پیش آمد شایعاتی درباره دعوت از عارف غلامی به جای او مطرح شد اما مشخص شد این مسئله صحت ندارد و خبری از بازگشت غلامی به تیم ملی نیست.

به همان اندازه که دعوت نشدن مهدی قایدی توسط سرمربی سابق استقلال به تیم ملی شوکه کننده بوده، بازگشت محمد محبی اتفاق مثبتی است. هواداران استقلال نسبت به عدم حضور محبی در لیست جام جهانی انتقادهای زیادی داشتند و حالا حضور محبی می‌تواند خبر خوبی برای آن‌ها باشد.

در نهایت اینکه استقلال همچون جام جهانی سه سهمیه در لیست تیم ملی خواهد داشت؛ با این تفاوت که خبری از حضور جلالی در اردو نیست و این‌بار محمد محبی، سیدحسین حسینی و روزبه چشمی را در اردوی پیش رو همراهی خواهد کرد.

نویسنده: زهره شاملو

دیدگاه‌ها