کد خبر : 1896298 | 26 اسفند 1401 ساعت 20:22 | 14.4K بازدید | 15 دیدگاه

خوشحالم در تیمی هستم که همه چیز فوق‌العاده است

حسینی: همه می‌دانند سپاهان قلب من است

هافبک باتجربه گل گهر سیرجان اعلام کرد در هر تیمی حضور داشته باشد، برای موفقیت آن تیم تلاش خواهد کرد.

حسینی: همه می‌دانند سپاهان قلب من است

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا حسینی بعد از برتری گل گهر مقابل فولاد و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بیان کرد: بازی پرحادثه بود اما یک شخصیت کامل را در تمام دقایق بازی نشان دادیم. خدا را شکر می‌کنم مردمی که پرشور آمده بودند شاد از این استادیوم رفتند و آخر سالی یک هدیه خوب به آن‌ها دادیم.

او درباره شرایط خودش گفت: من هر جایی که بودم سعی کردم با تمام وجود کار کنم. چه الان که قرارداد قرضی به مدت نیم فصل با گل گهر دارم و چه زمانی که قراردادهای بلندمدت داشتم، با تمام تلاش به تیمم خدمت کردم. هیچ وقت دنبال عناوین فردی و به چشم آمدن خودم نبودم و همیشه برای تیمم هرچه داشتم گذاشته‌ام. بقیه‌اش هم این است که مردم به من لطف دارند.

هافبک گل گهر در پاسخ به این پرسش که با توجه به جدایی امیر قلعه نویی آیا فصل بعد در سیرجان حضور خواهد داشت، تاکید کرد: این سوال را الان نمی‌شود جواب داد. من آخر فصل بازیکن سپاهان هستم و قرارداد دارم. همه فوتبالی‌ها می‌دانند سپاهان قلب من است و با تمام وجودم این تیم را دوست دارم.

حسینی در پایان گفت: آخر فصل اما چه در سپاهان باشم و چه در تیم دیگری ، وجود من و روح من در تیم خودم خواهد بود. گل گهر هم تیم فوق‌العاده‌ای است. جو خوب و آدم‌های فوق‌العاده و همه چیز تمام اینجا وجود دارد. خدا را شکر اگر از سپاهان جدا شدم ، به یک تیم فوق‌العاده حرفه‌ای آمدم و اینجا واقعا لذت می‌برم.

ویدئو: 275420

دیدگاه‌ها