کد خبر : 1896342 | 27 اسفند 1401 ساعت 08:15 | 16.2K بازدید | 8 دیدگاه

امیرخان باشکوه از سیرجان خداحافظی کرد

آرتا:ما قطب جدید فوتبال ایرانیم

سال گذشته اگر از ما امتیاز کسر نمی‌شد دوم یا سوم می‌شدیم. امسال هم داریم با استقلال، سپاهان و پرسپولیس می‌جنگیم و این چیز کمی نیست.

آرتا:ما قطب جدید فوتبال ایرانیم

به گزارش “ورزش سه”، گل گهر موفق شد از سد فولاد خوزستان عبور و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا کند. 
علیرضا آرتا مدافع کرمانی گل‌گهر در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: نیمه اول می‌توانستیم دو سه گل به حریف بزنیم و در نیمه دوم حتی بهتر بودیم و بارها می‌توانستیم دروازه حریف را باز کنیم که در نهایت فشار‌های ما باعث شد فولاد گل به خودی بزند ولی ما هم می‌توانستیم قبلش این کار را انجام بدهیم، در هر صورت مهم برد است که اتفاق افتاد و اینکه خوشحالیم دروازه مان را بسته نگه داشتیم. 
او در مورد قضاوت داور ادامه داد: به نظرم اخراج دو بازیکن حریف درست بود و‌ داوری خوب بود. ولی قطعا تیمی که می بازد و چنین شرایطی برایش پیش می آید نظر دیگری دارد. 
این بازیکن در مورد رو درویی با پرسپولیس در مرحله بعدی عنوان کرد: پرسپولیس همیشه از قدرتمند ترین‌ها است ولی برای ما فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و هدفمان فقط قهرمانی در حذفی است. باید مقابل پرسپولیس باهوش عمل کنیم و یک جام برای مردم سیرجان بیاوریم. تمام تیم‌هایی که جز چهارتا بالا می‌آیند شایسته هستند. 
وی در مورد علت بازی نکردنش در چند بازی اخیر گفت: یکسری بدشانسی‌ها آوردم و خیلی فشار رویم بود اما انگیزه‌های زیادی داشتم تا نشان بدهم من چقدر قوی هستم. همیشه به تصمیمات کادرفنی احترام می‌گذارم.
مدافع گل گهر در مورد انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی عنوان کرد: برای تک تک ما بازیکنان گل گهر افتخار است که مربی مان در حال حاضر هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته و ناراحتی مان این است که ایشان را از این به بعد کنارمان نداریم. چقدر خوب که امیر خان با برد راهی شد و خداحافطی با شکوهی بود. امیدوارم در ادامه راه هم نماینده خوبی برای او و گل گهر باشیم. برای آقای قلعه نویی در تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. 
آرتا در پایان در مورد رده چهارمی گل گهر افزود: سال گذشته اگر از ما امتیاز کسر نمی‌شد دوم یا سوم می‌شدیم. امسال هم داریم با استقلال، سپاهان و پرسپولیس می جنگیم و این چیز کمی نیست، سیرجان تبدیل به قطب فوتبال شده است. امیدوارم در پایان جز سه، چهار تیم برتر لیگ باشیم و هوادرانمان را خوشحال کنیم، آن‌ها در دیدار با فولاد ورزشگاه را پر کردند و در سایر بازی‌ها حامی ما بودند.

دیدگاه‌ها