کد خبر : 1896348 | 27 اسفند 1401 ساعت 01:47 | 41K بازدید | 7 دیدگاه

قلعه‌نویی گزینه مناسبی است

اظهارنظر کریم باقری درباره بازگشت به تیم ملی

مربی پرسپولیس می‌گوید که پیشنهاد رسمی از تیم ملی نداشته و اینکه در روزهای آینده چه رخ خواهد داد را بی اطلاع است.

اظهارنظر کریم باقری درباره بازگشت به تیم ملی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فرهیختگان، سرانجام و پس از کش و قوس فراوان، امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد. در شرایطی که او نخستین فهرست بازیکنان مورد نظر خود برای برگزاری بازی‌های دوستانه در فیفا دی فروردین را اعلام کرد، اما بحث و گمانه زنی درباره اعضای کادرفنی او نیز افزایش یافته است. 

این روزها صحبت از بازگشت دوباره کریم باقری به کادرفنی تیم ملی است. مخصوصا اینکه گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی قصد دارد یک پرسپولیسی قدیمی را در کادرش داشته باشد. از آنجا که باقری نمی‌تواند به‌طور همزمان با پرسپولیس و تیم ملی کار کند، چاره‌ای ندارد جز اینکه با یکی از این تیم‌ها همکاری داشته باشد.  

وی در واکنش به این موضوع می‌گوید: «من فقط در رسانه‌ها و دوستان شنیدم که قرار است به تیم ملی برگردم و هیچ پیشنهاد رسمی در این مورد تا الان نداشته‌ام. حالا اینکه در روزهای آینده چه رخ خواهد داد را نمی‌دانم. آنچه مشخص است من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و شرایطم اینجا خوب است. پس اگر قرار باشد پیشنهادی هم برسد باید اول با باشگاه وارد مذاکره شوند.» 

فدراسیون فوتبال پس از کش و قوس‌های فراوان و پیشنهادات به برخی مربیان و همچنین مذاکرات با فلیکس سانچز درنهایت امیر قلعه‌نویی را به‌عنوان سرمربی انتخاب کرد. انتخابی که شاید خود تاج هم چندان مدنظرش نبود اما شرایط را طوری پیش برد که انتخاب این مربی را آخرین راه چاره برای تیم ملی نشان دهد.  

باقری به اینکه قلعه‌نویی چطور سرمربی شد کاری ندارد و می‌گوید: «اصلا دوست ندارم در مورد نحوه انتخاب سرمربی تیم ملی از سوی فدراسیون صحبت کنم. به‌هر‌حال مسئولان کم‌تجربه نیستند و حتما بهترین تصمیم را گرفتند. امیر قلعه‌نویی مربی کارنامه‌دار و کاربلد فوتبال ایران است و باید همه به او کمک کنیم که در کارش موفق باشد.» 

او ادامه داد: «قطعا از قلعه‌نویی یا هر فرد دیگری که سرمربی تیم ملی می‌شد به تنهایی کاری ساخته نبود. تیم ملی جایی است که همه عوامل در موفقیت آن نقش دارند. برای موفقیت در تورنمنت‌های پیش‌رو نیاز به انسجام ملی داریم. فقط امیدوارم شکل حمایت از قلعه‌نویی مثل مربیان خارجی قبلی تیم ملی باشد. وظیفه اصلی در این مورد روی دوش فدراسیون فوتبال است.»

دیدگاه‌ها