کد خبر : 1896355 | 27 اسفند 1401 ساعت 08:20 | 1.2K بازدید | 1 دیدگاه

آینده خوبی برای تیم ملی بسکتبال می‌بینم

ضرغامیان: نبود اسپانسر، ما را 10 سال از لیگ دور کرد

سرمربی تیم بسکتبال بانوان تیروژ حیات کردستان گفت که آینده خوبی را برای تیم ملی بانوان متصور است.

ضرغامیان: نبود اسپانسر، ما را 10 سال از لیگ دور کرد

به گزارش "ورزش سه" سروه ضرغامیان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بعد از سالیان سال، جام لیگ برتر بسکتبال به کردستان رسید. استان‌های کم برخوردار ما در مناطق مرزی پتانسیل بسکتبال خیلی بالایی دارند، اما بزرگترین معضل آنها اسپانسر است. نبود اسپانسر ما را 10 سال از لیگ برتر دور کرد. امسال که اسپانسر داشتیم و روی تیم ما سرمایه‌گذاری کرد، نتیجه‌اش را دیدیم. امیدوارم اسپانسرها و حامیان مالی، مناطق مرزنشین را بیشتر ببینند.

وی به بازیکنان بومی تیمش اشاره و تصریح کرد: 90 درصد از بازیکنان ما بومی هستند و دو بازیکن خارجی بعداً به تیم اضافه شدند. خوشحالی امسال برای ما این است که با پتانسیل بومی شروع کردیم و با اضافه شدن بازیکنان خارجی روند رو به صعود تیم را دیدیم و این را مطمئنم که در توسعه بسکتبال خیلی کارآمد خواهد بود. همچنین مطمئنم مدیرعامل تیم ما از سرمایه‌گذاری در بسکتبال بانوان پشیمان نشده و امیدوارم ادامه می‌دهد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان تیروژ حیات کردستان درخصوص امتیاز آخری که توسط آیدا گل‌محمدی به دست آمد و حرف و حدیث زیادی پیرامون آن وجود داشت، گفت: من خوشحالم که فیلم بازی توسط سرداور و داوران بازبینی شد و مطمئنا حق تیمی خورده نشده است. به تیم شهرداری گرگان هم خیلی تبریک می‌گویم که با سطح فنی آنها لیگ قشنگ‌تری داشتیم.

ضرغامیان با اعلام این مطلب که بازیکنانش به شوک نیاز داشتند، خاطرنشان کرد: در فینال سوم پیش‌بینی می‌کردم که نتیجه را واگذار کنیم، چون اغلب بازیکنانم نخستین سال حضورشان در فینال لیگ برتر را تجربه می‌کردند، اما بازیکنان شهرداری گرگان باتجربه بودند و شاید برخی بازیکنانشان 10 فینال لیگ برتر را دیده بودند. تیم ما به شوک نیاز داشت. در فینال سوم احساس می‌کردم برنده می‌شویم، اما برنده بدون تلاش نداریم.

وی برگزاری فینال 3 پیروزی از 5 مسابقه را مناسب دانست و گفت: وقتی بازی دوم را که بردیم، از مربیانی بودم که موفق دو پیروزی از سه بازی در سری فینال شده بودم، چون احساس می‌کردم توان بازیکنان‌مان کمتر خواهد شد. به هر حال ما بخش رسانه‌ای نداریم و کسب سه پیروزی در پنج مسابقه برای ما خوب شد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان تیروژ حیات کردستان درباره لیگ سال 1401 گفت: امسال خیلی خوشحال بودم که 10 تیم در شروع فصل تقریباً هم‌سطح بودند. حتی برخی تیم‌ها خیلی جوان بودند و تیم من هم از جمله آنها بود که در پایان لیگ نشان داد که نسل جدید بسکتبال معرفی می‌شود و آینده خوبی را برای تیم ملی بانوان می‌بینم.

وی از دو بازیکن خارجی تیمش ابراز رضایت کرد و افزود: آنها جزو بهترین خارجی‌هایی بودند که وارد لیگ شدند. آنچه برای من اهمیت داشت، عرق آنها به تیم بود.

دیدگاه‌ها