کد خبر : 1896381 | 27 اسفند 1401 ساعت 11:37 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

روسیه قهرمان رقابت‌های دونفره تور جهانی تنیس شد

نمایندگان روسیه عنوان قهرمانی بخش دونفره مسابقات تور جهانی تنیس را از آن خود کردند.

روسیه قهرمان رقابت‌های دونفره تور جهانی تنیس شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری هفته دوم رقابت های تور جهانی تنیس در زمین های تنیس المپیک کیش، تنیسورها برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی انفرادی و کسب عنوان قهرمانی دونفره با هم مسابقه دادند. در فینال بخش بخش دونفره، تیم ایگور آگافونوف - ولادیسلاو ایوانووف از روسیه با نتیجه (۱-۶ و ۶-۷ ) زوج لئوناردو کاتانی - مارکو‌ میچیلی از ایتالیا را شکست دادند و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند تا تکلیف تیم های برتر مشخص شود.

در بخش انفرادی دنیز کلوک از روسیه با نتیجه ( ۰-۶ و ۳-۶ ) مقابل ماکسنس برویل از فرانسه به برتری رسید، آندریا باسالونی از ایتالیا با نتیجه (۶-۲، ۱-۶ و ۰-۳ ret ) مارموسز از فرانسه را برد ، هاضم نو از سوریه با نتیجه ( ۳-۶ ، ۰-۳ ret ) ایگور آگافونوف از روسیه را شکست داد و پاراجوال از هند با نتیجه ( ۳-۶ و ۶-۷ ) فیلیپ آپله تاور از چک را مغلوب کرد. این مسابقات امروز با انجام ۲ دیدار مرحله نیمه نهایی ادامه میابد. 

در جدول اصلی ۳۲ تنیسور از کشورهای ایران، چین، فرانسه ،رومانی ، ایتالیا، هند ، پاکستان ، ترکیه ، الجزایر، روسیه، برزیل، سوریه و چک حضور دارند. 

در پایان این مسابقات به نفرات برتر مبلغ ۱۵ هزار دلار به عنوان جایزه نقدی اهدا شد. این مسابقات پس از وقفه ای ۸ ساله به میزبانی کشورمان برگزار و تنیسورهای حاضر از ۱۴ الی ۲۸ اسفند ماه برای کسب عناوین برتر با هم مسابقه می دهند.

گفتنی است سامان حسنی سرداور نشان نقره  به عنوان سرداور و شاهرخ کشاورز به عنوان مدیر مسابقات حضور دارند.

دیدگاه‌ها