کد خبر : 1896447 | 27 اسفند 1401 ساعت 16:16 | 19.4K بازدید | 4 دیدگاه

دوئل برادران حردانی باز هم برنده نداشت (عکس)

استقلال و نساجی در شرایطی به تساوی رضایت دادند که جدال برادران حردانی نیز برای دومین بار متوالی برنده‌ای نداشت.

دوئل برادران حردانی باز هم برنده نداشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته بود که برادران حردانی تصمیم گرفتند از فولاد جدا شده و راهی تیم‌های دیگری شوند. صالح که گزینه مورد علاقه فرهاد مجیدی بود، به استقلال پیوست و صابر نیز راهی قائمشهر شد تا لباس نساجی را بر تن کند. 

نخستین جدال برادران حردانی در دیدار برگشت لیگ برتر فصل قبل بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید. استقلال و نساجی در جام حذفی نیز به مصاف هم رفتند که باز هم بازی با نتیجه مساوی صفر – صفر به پایان رسید و این بار قائمشهری‌ها در ضربات پنالتی برنده از زمین خارج شدند. 

اما امسال وضعیت برای صالح متفاوت بود. او با استقلال و در لیگ برتر، سه بر یک از سد نساجی گذشت و در مسابقه سوپرجام نیز این آبی‌ها بودند که جام قهرمانی را بالای سر بردند. 

1833429

دیدار برگشت لیگ امسال در قائمشهر به صحنه دوئل دیگری میان برادران حردانی تبدیل شد که آن مسابقه با تساوی یک – یک تمام شد. امروز نیز استقلال و نساجی در یک بازی تدارکاتی با هم دیدار کردند که با نتیجه مساوی 2 – 2 به پایان رسید. 

1833430

بدین ترتیب ششمین دوئل میان صالح و صابر به چهارمین تساوی آن‌ها تبدیل شد. البته یک بار تیم صابر در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و در پایان نیز قهرمان جام حذفی شد. صالح نیز با استقلال 2 بار پیروز از زمین خارج شد که حاصل آن، یک قهرمانی سوپرجام بود.

دیدگاه‌ها