کد خبر : 1896465 | 27 اسفند 1401 ساعت 19:40 | 62.7K بازدید | 46 دیدگاه

ادعای رسانه فرانسوی درباره آینده لئو

مسی بازگشت به بارسا را فرصت طلایی می‌داند

یک رسانه فرانسوی مدعی است لیونل مسی به صورت جدی به بازگشت به بارسلونا فکر می‌کند و معتقد است بازگشت به بلوگرانا برای او فرصتی طلایی خواهد بود.

مسی بازگشت به بارسا را فرصت طلایی می‌داند

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی، قهرمان جام جهانی و ستاره بزرگ پاری سن ژرمن، در حال وارد شدن به سه ماه پایانی قراردادش با این باشگاه فرانسوی است و آینده او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

با اینکه مسی در ماه دسامبر با مدیران پی‌اس‌‌جی به توافق لفظی دست یافت تا قراردادش را تمدید کرده و در پاریس بماند اما امضا نشدن این تمدید قرارداد باعث شده در روزهای گذشته موج وسیعی از شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره آینده او مطرح شود.

از جمله مهم‌ترین شایعات در روزهای اخیر انتقال مسی به الهلال عربستان بود که سفر پدر مسی به این کشور آن را جدی‌تر کرده بود. شایعات دیگری مثل سفر مسی به آمریکا و پیوستن او به اینترمیامی مطرح بوده است.

1833465

اما امروز فوت‌مرکاتو در گزارشی به نقل از منابع نزدیک به ابرستاره آرژانتینی مدعی شد بر خلاف شایعات، مسی به صورت جدی به بازگشت به بارسلونا فکر می‌کند و معتقد است بازی کردن دوباره در نوکمپ برای او فرصتی طلایی است. این رسانه مدعی است مسی مدتی است به شکل منظم با ژاوی، سرمربی بارسا، در تماس بوده و بارها با او صحبت کرده است.

1833467

اما بازگشت به غول کاتالان مسلما برای مسی آسان نخواهد بود. مشکلات مالی ادامه‌دار بارسا باعث می‌شود بلوگرانا در صورتی که بخواهد اسطوره خود را دوباره در اختیار بگیرد با کمبود منابع مالی روبه‌رو باشد. هر چند این باشگاه می‌تواند با فروش بازیکن و کاهش دستمزدها منابع لازم را فراهم کند. اما این کار به هیچ وجه آسان نخواهد بود چرا که در روزهای اخیر مشخص شد بارسلونا برای ثبت قراردادهای دو بازیکن جوان خود رونالدو آرائوخو و گاوی به کاهش قابل توجه دستمزدهای بازیکنانش نیاز دارد.

از طرف دیگر پدر مسی که حضورش در عربستان به شایعات درباره پیوستن او به الهلال دامن زده بود امروز از این شایعات به عنوان اخبار جعلی یاد کرد تا پرونده این انتقال عملا بسته شود.

1833468

دیدگاه‌ها