کد خبر : 1896547 | 28 اسفند 1401 ساعت 09:56 | 23.4K بازدید | 56 دیدگاه

آرائوخو: مسی برگردد قهرمان لیگ قهرمانان می‌شویم

رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا، از بازگشت لیونل مسی به این تیم استقبال کرد.

آرائوخو: مسی برگردد قهرمان لیگ قهرمانان می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به مهلت پایان قرارداد مسی با باشگاه پاری سن ژرمن در انتهای فصل جاری، گمانه‌زنی درباره شرایط او به اوج رسیده است. 

بسیاری از منابع فرانسوی پیش از این خبر داده بودند که پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد ارائه شده از سوی پاری سن ژرمن توسط این بازیکن رد شده و او خواهان دریافت دستمزدی معادل با دستمزد کیلیان امباپه برای امضای قرارداد جدید است. 

این در حالی است که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی نیز از علاقه بارسلونا به بازگشت دوباره این ستاره آرژانتینی به نوکمپ خبر داده‌اند و این موضوع در روزهای اخیر بسیار جدی است، خصوصا که خورخه مسی هم به بارسلونا سفر کرد و دیداری با خوان لاپورتا داشت. 

1833677

آرائوخو در گفت‌وگو با خبرنگاران با استقبال از احتمال بازگشت این بازیکن اسطوره‌ی تاریخ بارسلونا اظهار داشت: «من دوست دارم مسی برگردد. او بهترین بازیکن دنیاست و اینجا هم خانه او است. بازگشت او به ما کمک خواهد کرد که فاتح لیگ قهرمانان شویم. امیدوارم که بتوانیم دوباره او را ببینیم. همه ما دوست داریم او هم در کنارمان باشد.»

پیش از این، لاپورتا و ژاوی نیز بارها علاقه‌شان به حضور دوباره مسی در این باشگاه را به صورت علنی ابراز کرده بودند و حالا همه چیز به تصمیم نهایی او درباره آینده‌اش بستگی دارد.  

دیدگاه‌ها