کد خبر : 1896492 | 27 اسفند 1401 ساعت 22:38 | 24.7K بازدید | 11 دیدگاه

جنجالی‌ترین نشست خبری سرمربی تاتنهام

طوفان خشم کونته: بازیکنانم خودخواهند و نمی‌جنگند!

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از تساوی 3-3 تیمش مقابل ساوتهمپتون مصاحبه مطبوعاتی بسیار جنجالی‌ای انجام داد که خشمگینانه‌ترین مصاحبه او به عنوان سرمربی تاتنهام بود.

طوفان خشم کونته: بازیکنانم خودخواهند و نمی‌جنگند!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امشب در یک بازی خارج از خانه به دیدار ساوتهمپتون، تیم قعرنشین جدول لیگ برتر، رفت و با گلی که در وقت‌های تلف شده از روی نقطه پنالتی دریافت کرد به تساوی 3-3 رسید تا تنها با یک امتیاز به کار خود در این مسابقه پایان دهد.

آنتونیو کونته وقتی در نشست خبری بعد از مسابقه شرکت کرد، یکی از خشمگینانه‌ترین مصاحبه‌های دوران مربی‌گری خود را انجام داد و با انتقاد بسیار تند از بازیکنانش آنها را متهم کرد که دلیل نتیجه کسب‌شده هستند.

صحبت‌های کونته آنقدر تند بود که به نظر می‌رسد این نشست مطبوعاتی برای او تبعاتی داشته باشد و حتی ممکن است شاهد اخراج او باشیم.

1833545

پنالتی ساوتهمپتون در دقیقه 90+3 و از دست رفتن دو امتیاز برای تاتنهام
اگر بخواهیم درباره پنالتی صحبت کنیم، معنی‌اش این است که نمی‌خواهیم موقعیت‌های دیگر را ببینیم. البته بگویم که آن صحنه به نظر من پنالتی نبود. ما موقعیت حمله حریف را به درستی متوقف کردیم. ولی بدترین اتفاق بازی آنچه بود که در جریان مسابقه در زمین رخ داد. بدترین اتفاق برای ما چیزهایی است که در چند ماه اخیر شاهدش هستیم، در دومین فصل حضور من در این تیم.

ما یک بار دیگر نشان دادیم تیم نیستیم
الان وقت صحبت کردن است. این عملکرد برایم غیرقابل‌قبول است. ما داشتیم 3-1 برنده می‌شدیم و کنترل بازی دستمان بود. بعد اجازه می‌دهید دو گل بخورید. الان باید مسئله را مطرح کرد و علنی به آن پرداخت. چون مسئله اصلی این است: ما یک بار دیگر نشان دادیم تیم نیستیم.

بازیکن‌های تاتنهام خودخواهند و نمی‌جنگند
ما فقط 11 بازیکن هستیم که وارد زمین می‌شوند. من به جز بازیکن‌هایی خودخواه چیزی نمی‌بینم. بازیکنانی که نمی‌خواهند به هم کمک کنند و با قلبشان وارد زمین نمی‌شوند. تا قبل از امروز ترجیح می‌دادم واقعیت را پنهان کنم و حرف نزنم. سعی می‌کردم با حرف زدن اوضاع را بهتر کنم. مسائل تاکتیکی و تکنیکی یک چیز است، ولی اگر می‌خواهید تیمی قوی و جدی بشوید باید برای پیروزی بجنگید. مسئله اشتیاق و خواستن است. باید از چشم‌های شما آتش بیرون بزند. باید قلبتان در آتش اشتیاق بسوزد و این را در هر لحظه‌، در هر لحظه نشان بدهید.

ما تیم نیستیم و از این بهتر نخواهیم شد
وقتی شما تیم نیستید، هر اتفاقی ممکن است برایتان بیفتد. باز هم تکرار می‌کنم که وضع ما بهتر نخواهد شد. منظور من نه مسائل تاکتیکی است و نه تکنیکی. مسئله ما تیم نبودن است. این مهمترین مسئله است. ما باید درک کنیم که برای آرم باشگاه بازی می‌کنیم، برای اینکه هواداران بتوانند به تیمشان افتخار کنند. تیمی که اینطور باشد نه در جام حذفی مقابل تیمی مثل شفیلد حذف می‌شود و نه امروز پیروزی را راحت از دست می‌دهد. من فقط یازده بازیکن می‌بینم که برای خودشان بازی می‌کنند.

یادتان نرود در جام حذفی به شفیلدیونایتدی باختیم که با بازیکنان جوان بازی می‌کرد
باخت ما به شفیلدیونایتد در جام حذفی را فراموش نکنید. ما با تیمی بازی کردیم که در آن مسابقه با بازیکنان جوانش به میدان آمده بود ولی شکست خوردیم. ما با همه بازیکنان اصلی‌مان جلوی آنها باختیم و از جام حذفی کنار رفتیم. باز هم تکرار می‌کنم که شرایط ما بهتر نخواهد شد. مسئله این است که تیم باید برای پیروزی بجنگد. مسئله اشتیاق است. باید در چشم بازیکنان آتش اشتیاق دیده بشود و در قلبشان. باید این اشتیاق را هر لحظه نشان بدهند. 

دیدگاه‌ها