کد خبر : 1896493 | 27 اسفند 1401 ساعت 22:46 | 11.4K بازدید | 7 دیدگاه

ناگلزمان از همین حالا برای بازنشستگی برنامه دارد!

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، از برنامه‌های جذاب خود برای دوران بازنشستگی صحبت کرد.

ناگلزمان از همین حالا برای بازنشستگی برنامه دارد!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ طی هفته‌های اخیر روند پیروزی‌های پی در پی خود را از پیش گرفته تا صدر جدول را از دورتموند پس بگیرد. این تیم فردا در یکی از بازی‌های هفته بیست و پنجم بوندس لیگا به مصاف بایرلورکوزن خواهد رفت. یولیان ناگلزمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی پاسخگوی سوالات جالبی بود که بسیاری از آنها به زندگی بعد از مربیگری او اختصاص داشت؛ دورانی که ناگلزمان می‌گوید به خاطر شروع زودهنگام مربیگری باید آن را خیلی به تعویق نیندازد.

او در پاسخ به این سوال که «آیا می‌توانید فلسفه خود را در یک جمله خلاصله کنید؟» گفت: "این یکی از سوالات پایان‌نامه من بود. همان زمان هم این را گفتم، کنترل بازی از طریق مالکیت و تغییر سرعت بازی."

1833548

سرمربی بایرن مونیخ در مورد انتقاداتی از او می‌شود تاکید کرد: "من بعد از هر شکستی احساس شرمندگی می‌کنم. از خودم انتقاد می‌کنم و خیلی چیزها را زیر سوال می‌برم. من همیشه از انتقادات براساس واقعیت استقبال می‌کنم. من به این انتقادات واکنش نشان می‌دهم و خیلی چیزها را در بایرن بر اساس این انتقادات تغییر داده‌ام از جمله در مورد لیست بازیکنان، در مورد کیفت بازیکنان و همین‌طور در مورد ساختار باشگاه."

ناگلزمان در ادامه صحبت‌های خود افزود: "من هرگز اداعا نمی‌کنم که تمام گفته‌هایم صحیح است. در کنفرانس‌های مطبوعاتی هم اظهارات اشتباهی داشته‌ام. کسی که نظری نداشته باشد زندگی را آسان می‌گیرد اما من ترجیح می‌دهم از خودم ایده داشته باشم، هرچند کار را سخت می‌کند."

گواردیولا در سال 2009 وقتی 38 سال سن داشت بارسلونا را قهرمان چمپیونزلیگ کرد تا به جوان‌ترین سرمربی قهرمان این رقابت‌ها تبدیل شود. سرمربی بایرن مونیخ حالا این فرصت را دارد تا رکورد پپ را بشکند. ناگلزمان در مورد این ایده هیجان‌انگیز گفت: "این بدین معناست که ما در سه سال آینده لیگ قهرمانان اروپا را فتح خواهیم کرد و قطعا چنین چیزی باعث خوشحالی من خواهد شد."

1833546

اگر سه‌گانه را به دست آورید، آیا ماموریت شما در بایرن به پایان می‌رسد؟ سرمربی جوان بایرن در پاسخ به این سوال گفت: "این قطعا یک موفقیت ویژه خواهد بود! من یک بازیکن بودم، سپس دو دوره تحصیلی پشت سر گذاشتم و بعد از آن مربی شدم. من هرگز وقفه‌ای نداشتم. خیلی از چیزها از 16 سالگی برای من تمام شد. کارهای زیادی خارج از زمین فوتبال هستند که نمی‌خواهم تا 70 سالگی برایشان صبر کنم."

ناگلزمان در ادامه و با اشاره به برنامه‌های جذابش برای بعد از بازنشستگی‌ای که خیلی نمی‌خواهد آن را به تعویق بیندازد گفت: "توری در آلاسکا و کانادا! با یک کوله‌پشتی در کوه‌های آلپ و یک جاده‌نوردی طولانی. گواهینامه خلبانی‌ام را باطل کردم و هواپیمای سبکم را به دلیل کمبود وقت فروختم. الان می‌خواهم گواهینامه پاراگلایدر را بگیرم. من به خوبی می‌توانم کارآموزی در مشاغل را پس از مربیگری تصور کنم. معماری، ساخت و ساز، نازک‌کاری و نجاری من را شیفته خود می‌کند."

دیدگاه‌ها