کد خبر : 1896597 | 28 اسفند 1401 ساعت 13:40 | 22.3K بازدید | 6 دیدگاه

جیمی کاراگر:

کونته دوست دارد زودتر اخراجش کنند!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که رفتارهای آنتونیو کونته عامدانه و به شکلی است که مدیران تاتنهام زودتر اخراجش کنند.

کونته دوست دارد زودتر اخراجش کنند!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت و با تساوی 3-3 برابر این تیم متوقف شد. 

این نتیجه در حالی به دست آمد که این تیم با نتیجه 1-3 از حریف پیش بود اما نتوانست برتری‌اش را برابر این تیم قعرنشین حفظ کند و با دریافت دو گل به تک امتیاز این بازی رضایت داد. 

همین اتفاق باعث شد که کونته به شدت از عملکرد بازیکنانش خشمگین شود و در نشست خبری پس از پایان این بازی، آن‌ها را مقصر این باخت دانست و از آن‌ها شدیدا انتقاد کرد. 

1833544

کاراگر با انتشار توییتی نسبت به اظهارات کونته واکنش نشان داد و مدعی شد که دلیل او برای انجام این کار این بوده که دوست دارد هرچه زودتر از تاتنهام جدا شود. 

این ستاره سابق لیورپول در توییترش نوشت: «کونته می‌خواهد در همین وقفه دیدارهای ملی از سوی تاتنهام اخراج شود. مدیران این باشگاه باید او را از این وضعیت سخت نجات دهند و همین امشب این کار را انجام دهند.»

قرارداد این مربی ایتالیایی با تاتنهام در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و انتظار می‌رود که او دیگر به همکاری با این باشگاه ادامه ندهد. تساوی روز گذشته باعث شد که تاتنهام در جایگاه چهارم قرار بگیرد اما حالا تنها دو امتیاز با نیوکسل فاصله دارد، در حالی که نیوکسل دو بازی کمتر از آن‌ها انجام داده است.  

دیدگاه‌ها