کد خبر : 1896643 | 28 اسفند 1401 ساعت 21:58 | 52.4K بازدید | 38 دیدگاه

لورکوزن 2-1 بایرن: تیم آلونسو صدرنشین را عوض کرد

لورکوزن در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-1 بایرن مونیخ را شکست بدهد.

لورکوزن 2-1 بایرن: تیم آلونسو صدرنشین را عوض کرد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژابی آلونسو در شبی که نمایش خوبی ارائه دادند، به لطف دو ضربه پنالتی در نیمه دوم، موفق شدند بایرن را شکست بدهند تا دورتموند در صدر جدول بوندسلیگا باقی بماند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 10 بود که روی یک ضربه کرنر، چیزی نمانده بود که دمیربای با ضربه سر دروازه بایرن را باز کند اما واکنش عالی یان زومر، مانع از گلزنی او شد.
چهار دقیقه بعد، روی یک ضدحمله، این دیابی بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه بایرن به بیرون رفت.
در حالی که تیم میزبان ابتکار عمل را در دست داشت، این بایرن بود که در دقیقه 22 به گل رسید. روی ارسال لروی سانه از سمت راست بود که توپ در محوطه جریمه به لئون گورتسکا رسید و پاس رو به عقب او را یوشوا کیمیش با یک ضربه محکم تبدیل به گل اول بازی کرد.

1833866
بعد از این گل باردیگر بازیکنان لورکوزن ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 26، روی اسال فریمپونگ، فلورین ویرتز بود که صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع بنجامین پاوارد، دروازه بایرن را نجات داد.
در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود بایرن به پایان رسید. 

در آغاز نیمه دوم، چیزی نمانده بود که اشتباه مدافعان بایرن، باعث باز شدن دروازه این تیم شود اما حضور به موقع زومر، مانع گلزنی دیابی شد.
در ادامه این بازیکنان لورکوزن بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 54، صاحب یک ضربه پنالتی شدند. امین عدلی که درون محوطه جریمه بایرن صاحب توپ شده بود، با ضربه پشت پای پاوارد سرنگون شد و داور بعد از کمک گرفتن از VAR، نقطه پنالتی را نشان داد.اسکیل پالاسیوس پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت زومر، دروازه بایرن را باز کرد.

1833857
بعد از این گل بایرنی‌ها پیش کشیدند و در دقیقه 62، روی ارسال کینگزلی کومان، این گورتسکا بود که می‌توانست بار دیگر تیمش را پیش بیندازد اما واکنش خوب هرادسکی، دروازه لورکوزن را نجات داد.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 72، لورکوزن بار دیگر صاحب یک ضربه پنالتی شد. این بار روی تکل بی‌احتیاط اوپامکانو بود که امین عادلی در آستانه ورود به محوطه جریمه بایرن سرنگون شد و داور بار دیگر با کمک VAR، اعلام پنالتی کرد. بار دیگر پالاسیوس پشت توپ قرار گرفت و علی رغم این بار زومر جهت ضربه را تشخیص داد، توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.

1833867
در دقایق باقی مانده بایرنی‌ها تلاش زیادی کردند تا به گل تساوی برسند اما واکنش‌های خوب هرادسکی مانع گلزنی آنها شد. در مقابل تیم میزبان هم می‌توانست به گل سوم برسد اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-1 به سود لورکوزن به پایان رسید. 

دیدگاه‌ها