کد خبر : 1896659 | 28 اسفند 1401 ساعت 23:14 | 10.7K بازدید | 9 دیدگاه

ناگلزمان: هر دو پنالتی لورکوزن درست بود

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از شکست 2-1 مقابل لورکوزن گفت تیمش استحقاق پیروزی را نداشت و هر دو پنالتی لورکوزن در این مسابقه درست بود.

ناگلزمان: هر دو پنالتی لورکوزن درست بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در هفته بیست و پنجم بوندس‌لیگا در خانه لورکوزن به مصاف این تیم رفت و با دو گلی که در نیمه دوم از روی نقطه پنالتی دریافت کرد نتوانست برتری خود در نیمه اول که با گل کیمیش به دست آمده بود را حفظ کند و در نهایت 2-1 شکست خورد.

درحالیکه بایرن نیمه اول را با گل کیمیش با برتری 1-0 به پایان رساند در نیمه دوم دو پنالتی به حریف واگذار کرد تا شکست بخورد. ناگلزمان در پایان بازی از عملکرد تیمش به شدت ناراضی بود و گفت لورکوزن با شایستگی به پیروزی رسیده است. او همچنین در مقابل خبرنگاران اعتراف کرد که هر دو پنالتی لورکوزن صحیح بوده است.

1833890

در طول هشتاد دقیقه از مسابقه تیم ضعیف‌تر بودیم
به ژابی و لورکوزن تبریک می‌گویم. آنها واقعا شایسته پیروزی بودند. ما در 80 دقیقه تیم ضعیف‌تر بودیم. البته در اواخر مسابقه 10 دقیقه خوب داشتیم ولی این هرگز برای پیروزی کافی نیست.

این بایرن به بایرن چند هفته گذشته هیچ شباهتی نداشت
ما امشب خودمان نبودیم. چه زمانی که توپ را در اختیار داشتیم و چه در زمان بازی بدون توپ هیچ شباهتی با بایرن مونیخ چند هفته گذشته نداشتیم. در این مسابقه به استفاده از توپ های بلند رو آوردیم و بارها شاهد ارسالهای بلند بودیم که در برنامه‌مان نبود.

هر دو پنالتی لورکوزن درست بود
در نیمه اول در حالی پیش افتادیم که شایسته برتری در این نیمه نبودیم. هر دو پنالتی لورکوزن درست بود. ما در مقابل یک تیم خوب بازی می‌کردیم و آنقدر که باید در انتقال‌ها خوب نبودیم. همانطور که گفتم ما تیم برتر میدان نبودیم و بدون تردید شکست حق‌مان بود.

1833891

دیدگاه‌ها