کد خبر : 1896691 | 29 اسفند 1401 ساعت 01:51 | 46.2K بازدید | 11 دیدگاه

فوق ستاره گل نزد اما برد طلایی را ساخت

تیراندازی لوا به قلب رئالی‌ها با این ضربه استثنایی!

در صحنه گل دوم بارسلونا نباید از پاس استثنایی رابرت لواندوفسکی به راحتی گذشت.

تیراندازی لوا به قلب رئالی‌ها با این ضربه استثنایی!

به گزارش “ورزش سه” مطمئنا هر تیمی که با بارسلون بازی می‌کند، به دنبال مهار لواندوفسکی است تا از این راه مانع گلزنی حریف قدرتمند شود. با علم به همین موضوع ژاوی با تصمیمی هوشمندانه وظایف جدیدی را روی دوش ستاره لهستانی گذاشت.

به طوری که که لواندوفسکی از خط حمله خود را جدا می‌کرد و به کناره‌ها یا پست پشت مهاجم می‌آمد تا به جای گلزنی، موقعیت‌سازی کند. در صحنه گل اول بارسا نیز، سانتر اول از منطقه چپ را او انجام داد و در نهایت پس از رفت و برگشت، گل تساوی برای شاگردان ژاوی به دست آمد.

با این حال، در صحنه گل دوم بارسا نباید از حرکت استثنایی لواندوفسکی به راحتی گذشت. میزبان در یک ضد حمله صاحب موقعیتی خوب شد و توپ در منطقه چپ به شماره ۹ آبی و اناری‌ها رسید. او سپس با پاس پشت پای طلایی، بالده را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا این بازیکن که حریفی را جلوی خود نمی‌دیدید با پاس در عمق خوب، فرانک کسیه را در موقعیت گل قرار دهد.

لواندوفسکی در ال کلاسیکو امشب نتوانست گلی به ثمر برساند اما بدون شک، ژاوی برد را مدیون هوش و تکنیک فوق ستاره لهستانی خود است و حالا آن‌ها فاصله را با کهکشانی‌ها به ۱۲ امتیاز افزایش داده‌اند.

1833996
1833995

دیدگاه‌ها