کد خبر : 1896693 | 29 اسفند 1401 ساعت 07:00 | 37.9K بازدید | 11 دیدگاه

جنون خرید تاد بولی این بار به باشگاه فرانسوی رسید!

مالک پرسروصدای چلسی این بار یک باشگاه فوتبال می‌خرد.

جنون خرید تاد بولی این بار به باشگاه فرانسوی رسید!

به گزارش "ورزش سه" از زمان حضور تاد بولی در صندلی مالکیت باشگاه چلسی، آبی‌های لندن پرخرج‌ترین باشگاه فوتبال جهان در زمینه خرید بازیکن بوده‌اند، اما به نظر می‌رسد او نمی‌تواند جلوی ولخرجی‌های مالی را بگیرد. پس از صرف 600 میلیون یورو در مدت 6 ماه، تاجری که طبق گزارش فوربس، سرمایه‌اش 4.5 میلیارد یورو تخمین زده شده است، طبق اطلاعات روزنامه گاردین حالا به خرید استراسبورگ نزدیک شده است.

رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند که تاد بولی چندین سال است که می‌خواهد در لیگ 1 مستقر شود. اگرچه هنوز تصاحب رسمی نشده است، اما به نظر می‌رسد همه چیز برای جابه‌جایی مالکیت در مسیر درستی قرار دارد.

نکته جالب اما این است که بولی قبل از اینکه به آلزاس برای خرید نگاه کند، سعی کرده بود هزینه خرید باشگاه المپیک لیون را بپردازد و سعی کرده از جان تکستور پیشی بگیرد.

رسانه‌های فرانسوی توضیح می‌دهند که تاد بوهلی، که همچنین سعی کرد سوشا یا ژیروندین‌های بوردو را بخرد، می‌خواست خود را در صف خرید OL قرار دهد. با این وجود، مذاکرات بین ژان میشل اولاس، خانواده سیدوکس و جان تکستور بسیار پیشرفته بود. البته نکته دیگری در آن زمان مشکل‌ساز بود، زیرا دو باشگاه متعلق به یک مالک نمی‌توانند در یک جام اروپایی شرکت کنند. اگر هر دو باشگاه OL و چلسی شانس کمی برای بازی در لیگ قهرمانان بعدی داشته باشند، این دو باشگاه قصد دارند تمام تلاش خود را برای آن انجام دهند.

البته، الکساندر چفرین، رئیس یوفا اخیراً به امکان بازنگری این قانون اشاره کرد. اتفاقی که به ویژه برای قطری‌ها به خاطر اجازه دادن به آن‌ها برای خرید منچستریونایتد و شرکت در لیگ یک با پی‌اس‌جی ایده‌آل خواهد بود.

دیدگاه‌ها