کد خبر : 1896712 | 29 اسفند 1401 ساعت 08:30 | 28.6K بازدید | 19 دیدگاه

بیرانوند رو به دوربین: هنوز شماره یکم! (عکس)

دروازه‌بان پرسپولیس با انگیزه زیادی در نخستین جلسه تمرینی تیم ملی حضور پیدا کرد.

بیرانوند رو به دوربین: هنوز شماره یکم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند با تغییر سرمربی تیم ملی هم دوباره مطابق انتظار به اردو فراخوانده شد و این بار زیر نظر امیر قلعه‌نویی کارش را آغاز کرد و انگیزه زیادی در نخستین جلسه تمرینی داشت تا نشان بدهد هنوز هم گلر اول ایران است، اما او به خوبی می‌داند رقبای سرسخت و آماده‌ای هم دارد.

بیرانوند در حالی به اردوی تیم ملی رفته که حسین پورحمیدی، گلر آلومینیوم با یک کلین‌شیت بیشتر نسبت به او در لیگ برتر، برای نخستین بار در اردو حضور دارد و می‌خواهد به قلعه‌نویی خودی نشان بدهد و سید حسین حسینی و سید پیام نیازمند هم مثل اردوهای قبل دیگر رقبای او هستند.

1834066

اما گلر اول پرسپولیس به واسطه تجربه زیاد و نمایشی که در بازی‌های ملی داشته، می‌خواهد پس از کار با کارلوس کی‌روش، مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ، به قلعه‌نویی هم ثابت کند هنوز هم شماره یک است و با نمایش شماره پیراهن خود مقابل دوربین "ورزش سه" حاضر شده است.

1834067

بیرانوند که نمی‌خواهد جایگاهش را در تیم ملی از دست بدهد، در نخستین جلسه تمرینی بیشتر از سایر گلرها زیر نظر دینکا آلین به تمرین پرداخت و توپ‌های زیادی به سمت دروازه او رفت که اکثر آن‌ها را با موفقیت دفع کرد.
عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها