کد خبر : 1896733 | 29 اسفند 1401 ساعت 10:42 | 19.3K بازدید | 4 دیدگاه

وی‌ای‌آر هواداران لورکوزن را شرمنده کرد

اتفاقات عجیب دیدار دیشب لورکوزن و بایرن مونیخ زوایای متفاوتی داشته است.

وی‌ای‌آر هواداران لورکوزن را شرمنده کرد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پیش از رفتن به بازی‌های ملی مقابل بایرلورکوزن شکست خورد تا صدر جدول را از دست بدهد و دورتموند در این جایگاه قرار بگیرد. جایی که شاگردان یولیان ناگلزمان دیشب با نتیجه 2-1 کار را به لورکوزن واگذار کردند.

در جریان پیروزی لورکوزن مقابل بایرن مونیخ هواداران تیم میزبان بنری را به استادیوم آورده بودند که در آن خواستار کنار گذاشتن فناوری ویدئویی یا همان VAR شده بودند. روی این بنر نوشته شده بود: "شما خودتان را میمون فرض می‌کنید."
در قسمت دیگری از این بنر نوشته شده بود: "فناوری ویدئویی را کنار بگذارید."

1834109

این بنر حدود چهار سالی است که در ورزشگاه بای آرنا آویزان شده است اما کمتر به وجود آمده بود که تا این حد فناوری ویدئویی به لورکوزن کمک کند. چرا که دیشب VAR دو بار پنالتی‌های نادیده لورکوزن را بازگرداند و مانع از اخراج بازیکن این تیم شد.

در عرض چند دقیقه امین عدلی به خاطر بزرگ‌نمایی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد. با این حال داور بعد از کمکی که از اتاق VAR گرفت نه تنها کارت زرد‌ها را برگرداند که دو پنالتی برای لورکوزن اعلام کرد تا این تیم مقابل بایرن مونیخ به پیروزی برسد. حالا باید دید که آیا هواداران لورکوزن تجدید نظر خواهند کرد و این بنر را از استادیوم خانگی خود برمی دارند یا خیر.

دیدگاه‌ها