کد خبر : 1896744 | 29 اسفند 1401 ساعت 11:48 | 50.2K بازدید | 36 دیدگاه

ژاوی فاش کرد: جشن پیروزی لاپورتا در رختکن

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید خوان لاپورتا پس از پیروزی برابر رئال مادرید برای جشن و خوشحالی به رختکن این تیم رفته است.

ژاوی فاش کرد: جشن پیروزی لاپورتا در رختکن

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لالیگا میزبان رئال مادرید بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست دهد. 

این پیروزی اهمیت بسیاری برای شاگردان ژاوی داشت و باعث شد که اختلاف امتیاز این تیم با رئال مادرید در صدر جدول لالیگا به 12 امتیاز برسد و حالا آنها بیش از پیش به بالا بردن جام قهرمانی این رقابت‌ها امیدوار باشند. 
رئال و بارسا در چند هفته اخیر در سطح مدیریتی هم تنش‌هایی را تجربه کرده بودند. فاش شدن پرونده پرداخت پول از سوی این باشگاه کاتالان به انریکز نگریرا، نایب رییس سابق کمیته داوران، باعث شد که رئال به دنبال پیگیری شکایت از این باشگاه باشد و این موضوع باعث ناراحتی مدیران بارسا شد.

1834123

حالا ژاوی فاش کرد که پس از پایان بازی شب گذشته، لاپورتا به رختکن بارسلونا رفته تا در کنار بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی این تیم مشغول جشن و پایکوبی شود.
به نظر می‌رسد که کسب این پیروزی در این برهه زمانی اهمیت بسیار زیادی برای او داشته و گامی رو به جلو برای لاپورتا به حساب آمده است. قهرمانی بارسا در لالیگا تحت مدیریت او می‌تواند تا حدی بار فشار را از روی شانه‌هایش کم کند.

دیدگاه‌ها