کد خبر : 1896758 | 29 اسفند 1401 ساعت 14:45 | 33.8K بازدید | 17 دیدگاه

به دلیل مصدومیت

فلیک تایید کرد: موسیالا از فهرست آلمان خط خورد

جمال موسیالا دو بازی دوستانه آلمان برابر بلژیک و پرو را به دلیل مصدومیت از دست داد.

فلیک تایید کرد: موسیالا از فهرست آلمان خط خورد

 به گزارش "ورزش سه"، جمال موسیالا هافبک ملی‌پوش بایرن مونیخ در نیمه دوم بازی برابر بایرلورکوزن از ناحیه همسترینگ آسیب دید. این مصدومیت جدی نیست اما او برای احتیاط از فهرست تیم ملی آلمان برای بازی‌های دوستانه برابر پرو و بلژیک کنار گذاشته شد. اولویت این ستاره جوان آلمانی آماده شدن برای بازی سرنوشت‌ساز بایرن مونیخ و دورتموند در روز 12 فروردین 1401 است.

1830626

هانسی فلیک، مربی آلمان، در نشست خبری امروز خود و در مورد مصدومیت موسیالا گفت: «افسوس که جمال مصدوم شده و نمی‌تواند با ما باشد. امیدواریم او پس از وقفه بازی٬های ملی بتواند به میادین برگردد به خصوص که بایرن در مقطع پایانی فصل بازی‌های حساسی پیش رو دارد.»

فلیک در مورد ناکامی در جام جهانی 2022 گفت: «جام جهانی خوبی نداشتیم و باعث تقویت تیم نشد؛ پس نیاز است کمی بیشتر تعمق کنیم و فروتن باشیم. موفقیت در یورو 2024 با وجود میزبانی تضمین شده نیست و باید به شکل حرفه‌ای و درست خودمان را برای این تورنمنت آماده کنیم.»

دعوت از بازیکنان جدید به تیم ملی: «بی‌نهایت برای ما مهم است که از نفرات جدید به تیم دعوت کنیم و گزینه‌ها برای پست‌های مختلف را بیشتر کنیم. تیم باید برای یورو 2024 به خوبی تقویت شود و بازیکنانی که پتانسیل بازی در تیم ملی را دارند، محک بخورند. اگر قرار بود همان بازیکنان جام جهانی را دعوت می‌کردم، در واقع کار خاصی انجام نداده بودم.»

خط زدن سانه و دعوت از گنابری: «باید در این مورد تصمیم می‌گرفتم و گنابری را دعوت کردم. همه ملی‌پوشانی که دعوت نشده‌اند باید به خوبی تمرین کنند و آمادگی‌شان را حفظ کنند. هیچکس از ایده‌های من به طور کامل خارج نشده و همه شانس دارند.»

دیدگاه‌ها