کد خبر : 1896763 | 29 اسفند 1401 ساعت 15:19 | 37.6K بازدید | 10 دیدگاه

ذره‌بین قلعه‌نویی روی جوان‌ترین‌ها (عکس)

سرمربی تیم ملی عملکرد دو بازیکن جوان خود را با دقت زیر نظر گرفت.

ذره‌بین قلعه‌نویی روی جوان‌ترین‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در حالی لیست جدید تیم ملی را اعلام کرد که نام محمدحسین اسلامی و محمدامین حزباوی، دو بازیکن تیم جوانان ایران هم در آن دیده می‌شد و این دو ملی‌پوش آینده‌دار روز گذشته نخستین بار زیر نظر سرمربی جدید کارشان را آغاز کردند و عملکردشان مورد بررسی قرار گرفت.

محمدحسین اسلامی که فصل موفقی در ذوب‌آهن داشته و در تمام ۲۳ بازی این فصل به زمین رفته و توانسته دو گل به ثمر رساند، پس از تجربه ۱۰ روزه حضور در تمرینات تیم ملی در زمان کارلوس کی‌روش، حالا در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی دیده می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است.

1834163

مهاجم جوان ذوب‌آهن که ۲۴ ساعت قبل از حضور در اردوی تیم ملی در یک مسابقه تدارکاتی مقابل آلومینیوم اراک ۷۰ دقیقه بازی کرده بود، احتمال می‌رفت با خستگی بیشتری نسبت به سایر ملی‌پوشان به اردو اضافه شود ولی او با انگیزه زیادی کارش را زیر نظر امیر قلعه‌نویی آغاز کرد و این سرمربی هم عملکرد جوان‌ها را با دقت زیر نظر داشت.

محمدامین حزباوی، دیگر ملی‌پوش جوان ایران هم که پس از انجام بازی ۱۰۰ دقیقه‌ای مقابل گل‌گهر سیرجان در جام حذفی به اردوی تیم ملی اضافه شد، دیروز در یک تمرین توپ‌گیری با اسلامی که قلعه‌نویی نظاره‌گر بود، به رقابت پرداختند تا او هم نشان دهد به دنبال تثبیت جایگاهش است.

1834162

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها