کد خبر : 1896808 | 01 فروردين 1402 ساعت 00:05 | 55.8K بازدید | 4 دیدگاه

کونته با یک پرواز ارزان لندن را ترک کرد (عکس)

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، درحالی راهی ایتالیا شد که شایعات زیادی در خصوص برکناری زودهنگامش به گوش می‌رسد.

کونته با یک پرواز ارزان لندن را ترک کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته پس از تساوی 3-3 تاتنهام مقابل ساوتهمپتون و اظهارات جنجالی‌اش که با واکنش تند بازیکنان مواجه شد، برای دیدار با خانواده به تورین سفر کرد. رسانه‌های انگلیسی ساعتی پیش تصاویر این مربی ایتالیایی را در پرواز رایان ایر (لندن-تورین) منتشر کردند.

کونته پس از تساوی خانگی مقابل ساوتهمپتون در حالی که بسیار خشمگین بود شاگردانش را به باد انتقاد گرفته و آنها را عامل این نتیجه ضعیف دانست. گاردین طی گزارشی مدعی شده بود بسیاری از بازیکنان تاتنهام بعد از اظهارات جنجالی کونته خواستار پایان کار پیش از موعد این مربی شده اند که قراردادش تا پایان فصل اعتبار دارد.

کونته بدون توجه به حواشی فوق دو روز به شاگردانش استراحت داده و از فرصت استفاده کرد تا برای دیدار با خانواده اش راهی تورین شد. استفاده او از یک پرواز ارزان قیمت با وجود دستمزد میلیونی این مربی هم خود یک سوژه جالب بود.

1834254

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصویر سرمربی تاتنهام در حال ترک انگلیس به مقصد ایتالیا مدعی شدند که کار او در لندن به پایان رسیده اما رسانه‌های معتبر این کشور تاکید کردند که هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و کونته مثل فیفا دی‌های قبلی، چند روزی راهی کشورش شده و طی 48 ساعت آینده برخواهد گشت.

1834256

دیدگاه‌ها