کد خبر : 1896851 | 01 فروردين 1402 ساعت 11:48 | 43.1K بازدید | 71 دیدگاه

توجیه رئال: مقصر آنچلوتی است، نه کمبود بازیکن!

مدیران رئال مادرید قصد دارند بار دیگر از سرمربی این تیم به عنوان مقصر اصلی شرایط فعلی نام ببرند.

توجیه رئال: مقصر آنچلوتی است، نه کمبود بازیکن!

به گزارش "ورزش سه"، شکست برابر بارسلونا باعث شد که شانس رئال مادرید برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در لالیگا بسیار کم شود. 

این موضوع باعث ناراحتی و نارضایتی مدیران این باشگاه شده است، خصوصا که رئال حالا در سه ال‌کلاسیکوی پیاپی در فینال سوپر جام اسپانیا، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری و بازی برگشت لالیگا شکست خورده است. 

ضعف بازیکنانی مانند دنی کارواخال در این بازی کاملا مشهود بود و بسیاری از هواداران این تیم پس از پایان بازی برابر بارسا به وضوح از عملکرد بازیکنان این تیم انتقاد کردند. 

1807238

با این حال، مدیران این باشگاه حاضر به پذیرش این موضوع نیستند و یورو اسپورت خبر داده که آنها قصد دارند بار دیگر از سرمربی این تیم به عنوان توجیه و بهانه عدم موفقیت در این فصل در لالیگا استفاده کنند. 

به نظر می‌رسد که قطع همکاری با این مربی ایتالیایی در پایان فصل جاری قطعی است و این باشگاه آماده است تا مربی جدیدی را انتخاب کند اما حاضر نیست که اشتباهش در عدم جذب بازیکن جدید در بسیاری از پست‌ها از جمله دفاعی کناری را بپذیرد. 

این درخواستی است که آنچلوتی از تابستان گذشته بارها مطرح کرد و از مدیران رئال خواست که فکری به حال تقویت پست دفاع کناری این تیم بکنند اما فلورنتینو پرز معتقد بود که این تیم کامل است و نیازی به تقویت ندارد.

دیدگاه‌ها