کد خبر : 1896861 | 01 فروردين 1402 ساعت 12:48 | 13.9K بازدید | 12 دیدگاه

به دلیل مصدومیت: هالند اردوی نروژ را ترک کرد

ارلینگ هالند، ستاره نروژی، اردوی تیم ملی این کشور را به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران ترک کرد.

به دلیل مصدومیت: هالند اردوی نروژ را ترک کرد

به گزارش "ورزش سه"، هالند ستاره سیتی در چند هفته اخیر بوده و موفق شده در دو بازی هشت گل برای این تیم به ثمر برساند تا در اوج آمادگی راهی اردوی تیم ملی نروژ شود. 

نروژ در وقفه دیدارهای ملی پیش رو باید دو بازی حساس در چارچوب رقابت‌های انتخابی یورو 2024 برابر اسپانیا و گرجستان برگزار کند و امیدوار بود که با درخشش این بازیکن بتواند نتایج خوبی به دست آورد. 

اما فدراسیون فوتبال این کشور ساعاتی پیش با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این بازیکن در تمرینات تیم ملی نروژ مصدوم شده و اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرده است. 

1834342

گفته می‌شود که هالند به دلیل احساس درد و مصدومیت از ناحیه کشاله ران نتوانسته به تمرینات ادامه دهد و در مشورت با کادر پزشکی نروژ و منچسترسیتی تصمیم به ترک اردو گرفته است. 

این خبر بسیار خوبی برای دو تیم اسپانیا و نروژ و خصوصا مدافعان این دو تیم است و حالا آنها با خیالی آسوده‌تر به مصاف نروژ خواهند رفت تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به رقابت‌های یورو 2024 را مشخص کنند. 

هالند در حالی مصدوم شده که پپ گواردیولا سعی کرده در طول چند هفته اخیر فشار را از روی این بازیکن بردارد و هرگز اجازه نداده که او 90 دقیقه کامل در زمین حضور داشته باشد تا بتواند استراحت کند. با این حال فشار بازی‌ها روی او احتمالا باعث شده که دچار این مصدومیت شود.

دیدگاه‌ها