کد خبر : 1896902 | 01 فروردين 1402 ساعت 15:49 | 67.2K بازدید | 37 دیدگاه

یک گزینه غیرمنتظره برای جانشینی آنچلوتی در رئال

اولیور گلاسنر به جدیدترین گزینه هدایت رئال مادرید تبدیل شده است.

یک گزینه غیرمنتظره برای جانشینی آنچلوتی در رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تحت هدایت کارلو آنچلوتی در یک ال‌کلاسیکوی دیگر مقابل بارسلونا شکست خورد تا اوضاع برای سرمربی ایتالیایی پیچیده تر از قبل شود. رئال حالا دیگر به طور کامل لالیگا را از دست رفته می‌بیند و با توجه به شکست در دور رفت نیمه نهایی کوپا دل ری برابر بارسا، آنها در آستانه یک ناکامی بزرگ دیگر نیز قرار دارند.

اگرچه مدیران رئال مادرید همواره حمایت خود را از کارلو آنچلوتی نشان داده‌اند اما اصلا بعید نیست که در صورت از دست رفتن لالیگا و کوپا دل ری این آخرین فصل حضور سرمربی ایتالیایی روی نیمکت لوس بلانکوس باشد.

در این بین از چند گزینه برای جانشینی احتمالی کارلو آنچلوتی نام برده می‌شود. مارکا اخیرا مدعی شد که اسطوره رئال مادرید یعنی رائول گونزالس از بیشترین شانس برای هدایت این تیم در فصل آینده برخوردار است اما حالا اخبار جدیدی نیز در این باره منتشر شده است.

در همین راستا نشریه بیلد آلمان گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که سرمربی آینتراخت فرانکفورت یعنی اولیور گلاسنر به گزینه جدید مدیران رئال مادرید برای جانشینی کارلو آنچلوتی تبدیل شده است. قرارداد این سرمربی اتریشی در سال 2024 به پایان می‌رسد و گفته می‌شود که تاتنهام نیز او علاقه مند است.

دیدگاه‌ها