کد خبر : 1896912 | 01 فروردين 1402 ساعت 16:25 | 34.7K بازدید | 21 دیدگاه

بوفون: بهترین تجربه عمرم در پاری سن ژرمن بود

جان لوییجی بوفون، دروازه‌بان اسطوره‌ای ایتالیا، از حضور در پاری سن ژرمن بسیار راضی است و آن را بهترین تجربه عمرش می‌داند.

بوفون: بهترین تجربه عمرم در پاری سن ژرمن بود

به گزارش "ورزش سه"، بوفون در طول دوران حضورش در یوونتوس موفقیت‎‌های بسیاری را با این تیم به دست آورد و در نهایت تصمیم گرفت که برای کسب تجربه متفاوت راهی لیگ فرانسه شود. 

دوران حضور او در پاری سن ژرمن بسیار کوتاه بود اما روزهای خوبی را در این تیم سپری کرد و در نهایت بار دیگر به یووه برگشت و در حال حاضر هم برای پارما به میدان می‌رود. 

این ستاره سابق تیم ملی ایتالیا مهمان بوبو تی وی در شبکه اجتماعی توییچ بود و درباره مسائل بسیار متفاوتی با آنها صحبت کرد. 

مکس آلگری: این درست نیست که او بیش از حد در تمرینات به همه آسان می‌گیرد. او این آزادی عمل را به بازیکنان می‌دهد که تعبیر خودشان از بازی را داشته باشند. او به آنها تکیه می‌کند. برای مثال، نیمار بلافاصله عاشق چنین مربی‌ای خواهد شد و باید این واقعیت را بپذیریم که او تنها کسی است که هرگز از چیزی گلایه ندارد. 

1834411

مائوریتزیو ساری: من رابطه بسیار خوبی با او دارم که تا امروز هم ادامه پیدا کرده است. گاهی گزینه‌های شما برای انتخاب ترکیب کافی نیستند و این مشکل او بود. من سعی کردم به شیوه خودم به او کنم کنم چون کمک به او به معنای کمک کردن به یووه بود. باعث تاسف است که شرایط خوب پیش نرفت. 

شرایط امروز یووه: در حال حاضر مشکلاتی وجود دارد اما یووه در حال بازگشت به دوران اوج است. من اتحاد را در تیم به خوبی می‌بینم. جریمه کسر امتیاز و تغییر در سطح مدیریتی به بازیکنان اجازه داد تا برای به دست آوردن عدالت و آن چه که حق‌شان بود دوباره تلاش کنند. 

دوران حضور در پی اس جی: این بهترین تجربه عمرم بود. آنجا احساس کردم مردی آزاد هستم. پس از مدتی توانستم فرانسوی حرف بزنم، در خیابان با مردم صحبت می‌کردم و به تماشای موزه‌ها رفتم. احساس می‌کردم در تیمی بسیار قوی هستم که از بازیکنانی باورنکردنی بهره می‌برد. اطمینان داشتم که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهیم شد. ما از همه بهتر بودیم. برای بازی رفت مرحله یک هشتم به منچستر رفتیم و بازی در دست ما بود. سپس در بازی برگشت حذف شدیم و این بزرگترین ناامیدی دوران فوتبالم بود. مشکل این بود که آنها از ویژگی مهم تلاش برای جنگیدن مانند کیه‌لینی را نداشتند.

1834412

دلیل جدایی: بزرگترین اشتباه عمرم بود. حتی پیشنهاد 10 میلیون یورویی را رد کردم. آنها به من گفتند که بمانم اما قرار بود آرئولا در لیگ قهرمانان به میدان برود. این پیشنهاد را نپذیرفتم. فکر کردم می‌توانم این کار را در ایتالیا انجام بدهم و به یوونتوس برگشتم. اما آرئولا مصدوم شد و آنها مجبور شدند کیلور ناواس را بخرند.

عملکرد اسپالتی در ناپولی: او در رم نشان داده بود که مربی متفاوتی است. ناپولی بهترین تیم برای نمایش توانایی فوتبال ایتالیا است. آنها فوتبالی واقعی را به نمایش می‌گذارند. این تیم من را حتی از تیم ساری هم بیشتر هیجان‌زده می‌کند. 

شرایط ناپولی در لیگ قهرمانان: ناپولی در قرعه‌کشی خوش شانس بود. این بازی برای آنها مثل یک بازی در لیگ است. می‌توانند صعود کنند و من از این اتفاق خوشحال خواهم شد.

بازگشت به تیم ملی: نه، این یکی از بدترین اتفاقات ممکن خواهد بود. من نمی‌توانم جلوی رشد جوانان را بگیرم. 
زمان بازنشستگی: فکر می‌کنم پس از فصل آینده از فوتبال بروم. آدم اهل رقابتی هستم و دوست ندارم شماره دوم باشم. این موضوع همیشه ناراحتم می‌کند. دوست دارم همیشه در زمین حضور داشته باشم و خودم را ثابت کنم. 

دیدگاه‌ها