کد خبر : 1896927 | 01 فروردين 1402 ساعت 18:55 | 16.4K بازدید | 8 دیدگاه

بازگشت به پست هافبک دفاعی یا ...

ابهام درباره پست نورافکن در دوره جدید

با توجه به لیست اعلام شده از سوی امیر قلعه‌نویی می‌توان اینطور برداشت کرد که امید نورافکن در پست هافبک مدنظر سرمربی جدید تیم ملی قرار دارد.

ابهام درباره پست نورافکن در دوره جدید

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از دوران کوتاهی که وینفرد شفر از امید نورافکن در پست هافبک دفاعی استفاده کرد، این امیر قلعه‌نویی بود که از این بازیکن به طور کامل در لیگ نوزدهم در همین پست بهره برد تا در ادامه سرنوشت این بازیکن دچار تغییر شود.
محرم نویدکیا طی دو فصل حضور در سپاهان بار دیگر نورافکن را به پست دفاع چپ بازگرداند، اما با حضور مورایس این بازیکن به پست هافبک انتقال داده شد و تفاوت این بود که سرمربی پرتغالی سپاهان از نورافکن در پست هافبک تهاجمی و وینگر چپ استفاده کرد.

1834429
نورافکن در دوره اسکوچیچ بیشتر در پست دفاع چپ برای تیم ملی بازی کرد ولی در همین برهه هم در برخی بازی‌ها در پست هافبک دفاعی و وینگر چپ مورد استفاده قرار گرفت.

با توجه به فهرست اعلام شده از سوی امیر قلعه‌نویی می‌توان اینطور استنباط کرد که این مربی مانند لیگ نوزدهم قصد دارد از نورافکن در پست هافبک میانی استفاده کند؛ اما اینکه کادر فنی تیم ملی او را برای پست هافبک دفاعی، هافبک هجومی و یا وینگر چپ مدنظر دارد، هنوز مشخص نیست و باید دید پس از دوری تلخ از تیم ملی در مصاف با روسیه و کنیا امیر قلعه‌نویی از شاگرد سابق خود در چه منطقه‌ای از زمین بهره خواهد برد.

1834430

دیدگاه‌ها