کد خبر : 1896931 | 01 فروردين 1402 ساعت 19:19 | 60.7K بازدید | 16 دیدگاه

انتقاد رسانه‌های روس از غیبت‌های مشکوک

دو ستاره روسیه خودشان را به مصدومیت زدند!

یک وب سایت روسی نوشت که داستان مصدومیت دو ستاره مطرح تیم ملی این کشور مشکوک و شبیه به توطئه است.

دو ستاره روسیه خودشان را به مصدومیت زدند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی روسیه در شرایطی خود را برای بازی برابر ایران آماده می‌کند که چند غایب مهم در فهرست این تیم دیده می‌شود. آرتم زیوبا جایی در فهرست والری کارپین ندارد و از سمت دیگر، دو لژیونر مطرح روسیه نیز نمی‌توانند برابر ایران به میدان بروند. در شرایطی که روس‌ها پس از یک سال قصد داشتند از بازیکنانی نظیر الکساندر گولووین از موناکو و الکسی میرانچوک از تورینو استفاده کنند، اما آنها به دلیل آنچه که مصدومیت عنوان شده است، جدال برابر ایران را از دست دادند.

این 2 بازیکن ابتدا بابت دعوت به تیم ملی رضایت خود را نشان دادند. گولووین در این خصوص گفت: من همیشه از دعوت به تیم ملی ابراز خوشحالی کرده ام. علاوه بر این، مدت زیادی است که هم تیمی هایم را ندیده ام. فرصتی برای برقراری ارتباط با همه وجود خواهد داشت. وضعیت مسابقات رسمی هر چه باشد، باید برای تیم ملی روسیه بازی کنیم. بازی‌های دوستانه و اردوهای تمرینی وجود دارد. بنابراین به کمپ تمرینی می آییم و و هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم.

1834442

با دعوت این بازیکنان، تورینو واکنشی به موضوع نداشت اما باشگاه موناکو اعلام کرد مشکلی برای حضور الکساندر گولووین در تیم ملی ندارد. اما ناگهان همه چیز به یکباره تغییر کرد. ابتدا در 18 مارس بود که تورینو از مصدومیت الکسی میرانچوک خبر داد و اینکه او برابر ناپولی به میدان نمی رود. ظاهراً این بازیکن در تمرینات آسیب دیده است، چرا که در دیدار برابر لچه مشکلی نداشت و حتی یک پاس گل نیز داد.

در همان روز بود که مصدومیت الکساندر گولووین نیز اعلام شد. نام او در لیست غایبان موناکو پیش از بازی برابر آژاکسیو قرار گرفت و وب سایت رسمی باشگاه نیز در اطلاعیه کوتاهی نوشت که وی از ناحیه عضله اداکتور پای راست احساس درد می کند.

روس‌ها نیز به این موضوع واکنش نشان دادند. فدراسیون فوتبال روسیه در اطلاعیه ای نوشت که الکساندر گولووین به دلیل مشکل عضله ران در اردوی تمرینی ماه مارس شرکت نخواهد کرد. ولادیمیر خایتین، پزشک ارشد این تیم گفت که توافقات میان آنها و کادرپزشکی موناکو جهت پیگیری روند درمان گولووین صورت گرفته است.

1834444

رسانه sportkp روسیه نیز این موضوع را به یک توطئه تشبیه کرده و نوشته است: وضعیت بسیار جالبی به نظر می‌رسد که در آن شما احساس می‌کنید یک نظریه توطئه وجود دارد، حتی اگر نخواهید به آن فکر کنید.

این رسانه در ادامه نوشت: برای اولین بار پس از یک سال و در شرایط سخت ژئوپلیتیک و سیاسی، والری کارپین دو لژیونر برجسته از باشگاه های اروپایی را احضار می‌کند. هر دو بازیکن با خوشحالی به این چالش پاسخ می‌دهند، اما خیلی سریع و در جلسات تمرینی همان روز، دقیقاً دچار مصدومیت هایی می شوند که اجازه نمی دهد به اردوی تیم ملی ملحق شوند.

وب سایت روسی همچنین نوشت: جالب اینجاست این مصدومیت‌ها به گونه‌ای است که هر دو بازیکن در پایان فیفا دی و از سرگیری رقابت‌های باشگاهی، می‌توانند برای تیم هایشان به میدان بروند. این قضیه خیلی مشکوک به نظر می‌رسد. طبیعتاً هیچ کس گولوین و میرانچوک را به چیزی متهم نمی‌کند. باشگاه‌های اروپایی آنها نیز مقصر نیستند. خب، اما اتفاقات عجیب و غریب در این داستان بسیار زیاد است.

دیدگاه‌ها