کد خبر : 1896983 | 02 فروردين 1402 ساعت 12:02 | 32.1K بازدید | 9 دیدگاه

روسیه با 25 فوتبالیست وارد ایران شد

بازیکنان تیم ملی روسیه ساعاتی پیش با پروازی مستقیم به ایران رسیدند.

روسیه با 25 فوتبالیست وارد ایران شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال روسیه روز سه شنبه قبل از پرواز به ایران یک جلسه تمرینی در پایگاه دینامو مسکو برگزار کرد و سپس با پرواز مستقیم از پایتخت روسیه وارد پایتخت ایران شد.

ایران و روسیه روز سوم فروردین به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیدار در ورزشگاه آزادی، اولین بازی برای تیم روسیه در سال 2023 و چهارمین دیدار پس از اعمال تحریم‌ها خواهد بود. در 28 فوریه 2022، فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) و اتحادیه اتحادیه‌های فوتبال اروپا (یوفا) باشگاه‌ها و تیم‌های روسی را از شرکت در مسابقات بین‌المللی به دلیل وخامت اوضاع در اطراف روسیه و اوکراین محروم کردند.

سال گذشته، روسیه سه بازی دوستانه انجام داد: در ماه سپتامبر، فوتبالیست‌های روسیه با تیم ملی قرقیزستان در بیشکک (2:1) بازی کردند و در نوامبر با تیم تاجیکستان در دوشنبه (0:0) دیدار داشتند و با ملی‌پوشان ازبکستان (0:0) به مصاف هم رفتند.

1834507

در اوایل ماه مارس، کادر مربیگری روسیه به رهبری والری کارپین، یک تیم پرتعداد را فراخواند که شامل 41 بازیکن بود. لیست نهایی شامل 29 بازیکن بود، اما به دلیل مصدومیت، گئورگی جیکیا مدافع "اسپارتاک" مسکو و همچنین الکساندر گولووین هافبک‌های "موناکو" و الکسی میرانچوک "تورینو" ایتالیا، آن‌ها نتوانستند در محل حضور پیدا کنند. در روز تمرین آرتم ماکارچوک مدافع سوچی به دلیل عفونت ویروسی تیم ملی را ترک کرد.

با این حال و در غیاب این چهار بازیکن، روسیه با 25 نفر، بامداد چهارشنبه وارد تهران شد و حالا بعد از اقامت در پایتخت و دو جلسه تمرینی، بازی دوستانه را برگزار خواهد کرد.

تقابل با یکی از مهم‌ترین تیم‌های فوتبال آسیا، شاید شروعی باشد برای ورود روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا؛ اتفاقی که مقدماتی جام جهانی را جذاب‌تر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها