کد خبر : 1897036 | 02 فروردين 1402 ساعت 19:05 | 50.9K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای دیلی میل

غرامت میلیونی تاتنهام برای اخراج آنتونیو کونته

در پایان فصل قرارداد آنتونیو کونته با تاتنهام تمام می‌شود، اما بعید است او دیگر به کار خود در این باشگاه ادامه دهد و همه منتظر خبر برکناری‌اش هستند.

غرامت میلیونی تاتنهام برای اخراج آنتونیو کونته

به گزارش "ورزش سه"، تساوی 3-3 اخیر تاتنهام برابر ساوتهمپتون در حالی که تاتنهام 3-1 پیش افتاده بود، باعث فوران خشم کونته شد و او در پایان بازی، بازیکنانش را به باد انتقاد گرفت و آن‌ها را به بی‌انگیزگی و عدم جاه‌طلبی متهم کرد. مصاحبه‌ای که به نظر باعث پایان کارش در باشگاه لندنی خواهد شد.

1834255

 کونته که از وقفه بازی‌های ملی استفاده کرده و اکنون در ایتالیا به سر می‌برد، منتظر خبر اخراج خود است و تمرینات تاتنهام تحت نظر رایان میسون اداره می‌شود. میسون در فصل 21-2020 برای هفت بازی مربی موقت تاتنهام بود.

طبق ادعای دیلی میل، تاتنهام در حال مذاکره با کونته برای فسخ قرارداد او است و غرامت چهار میلیون پوندی (پنج میلیون یورو) نیز به او پیشنهاد داده است. کونته سالانه 15 میلیون پوند از تاتنهام دستمزد می‌گیرد و به نظر می‌رسد با دریافت این غرامت به همکاری خود با این باشگاه پایان خواهد داد. لازم به ذکر است که کونته وقتی مربی چلسی بود و از این باشگاه اخراج شد، توانسته بود غرامتی 26.6 میلیون پوندی دریافت کند.

دیدگاه‌ها