کد خبر : 1897055 | 02 فروردين 1402 ساعت 22:50 | 69.2K بازدید | 57 دیدگاه

رودری:

بازی برگشت با رئال را هرگز تماشا نمی‌کنم

هافبک منچسترسیتی اعتراف کرد که بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال تنها دیداری بوده که او هرگز تماشا نکرده و نخواهد کرد.

بازی برگشت با رئال را هرگز تماشا نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل گذشته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی رفت را در زمین سیتی 4-3 باخت ولی در بازی برگشت در دیداری دراماتیک و به یادماندنی 3-1 برد و راهی فینال شد. بازی تا دقیقه 90 با برتری 0-1 سیتی دنبال می‌شد ولی رودریگو توانست به فاصله دو دقیقه دبل کند و کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در نهایت رئال با گل کریم بنزما توانست مجوز صعود به فینال را به دست بیاورد.

1722140

رودری، هافبک اسپانیایی سیتی، آن بازی را هرگز فراموش نمی‌کند: «اصلا دوست ندارم از آن بازی یاد کنم. من معمولا همه بازی‌های خودم را دوباره تماشا می‌کنم ولی تا به امروز بازی برگشت برابر رئال را تماشا نکرده‌ام و هرگز نیز تماشا نخواهم کرد. پیروزی در مشتمان بود ولی از دستش دادیم. تجربه بزرگی بود و درس گرفتیم. آن بازی به ما یاد داد خودمان را حتی در بهترین حالت هم تیم صعودکننده ندانیم.»

1722141

رودری در مورد برخورد با بایرن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت: «بازی بسیار سخت و دیوانه‌واری خواهد شد. مطمئن باشید ما همه توانمان را در هر دو بازی خواهیم گذاشت تا به نیمه نهایی برویم.»

دیدگاه‌ها