کد خبر : 1897121 | 03 فروردين 1402 ساعت 13:59 | 29.2K بازدید | 20 دیدگاه

گزینه جدید و جذاب کاپیتانی یونایتد: کاسمیرو!

کاسمیرو، ستاره برزیلی، آماده است تا کاپیتان تیم ملی کشورش در بازی برابر مراکش باشد و این موضوع توجه اریک تن‌هاخ را جلب کرده است.

گزینه جدید و جذاب کاپیتانی یونایتد: کاسمیرو!

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو پیش از این 11 بار سابقه در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش را داشت که آخرین آن دیدار برابر اکوادور در مسابقات انتخابی جام جهانی در ژانویه 2022 بود. 

نشریه برزیلی گلوبو خبر داده که این ستاره سابق رئال مادرید قرار است در آغاز دوران جدید تیم ملی برزیل به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب شود و حالا در اولین دیداری که این تیم قرار است پس از تیته که شش سال هدایت این تیم را برعهده داشت انجام دهد این بازوبند را به بازو ببندد. 

تیاگو سیلوا که کاپیتان این تیم در قطر بود به دلیل مصدومیت قادر به همراهی چلسی و تیم ملی کشورش نیست اما او پیش از این هم اعلام کرده بود که جام جهانی قطر آخرین حضورش در ترکیب این تیم است.

رامون منزس، سرمربی موقت برزیل، آماده است تا کاسیمیرو را به عنوان کاپیتان تیمش در بازی دوستانه برابر مراکش به زمین بفرستد و این موضوع توجه تن‌هاخ را به خود جلب کرده است. 

1834740

روزنامه دیلی میل با مطرح کردن این موضوع مدعی شده که با توجه به تردیدهایی که درباره هری مگوایر، کاپیتان اول یونایتد، وجود داشت، تصمیم گرفته شد که برونو فرناندز به عنوان کاپیتان جدید در غیاب او در ترکیب انتخاب شود.

اما رفتارهای اخیر این بازیکن پرتغالی در زمین و خصوصا در جریان شکست تحقیرآمیز 0-7 برابر لیورپول باعث شده که بسیاری به دنبال انتخاب کاپیتان دیگری برای یونایتد باشند و حالا کاسمیرو ممکن است گزینه مناسبی برای این تیم باشد. 

این هافبک برزیلی از زمان حضورش در اولدترافورد نشان داده که توانایی بسیاری در رهبری تیمش دارد و حضور او در بسیاری از دیدارها برای شیاطین سرخ سرنوشت‌ساز بوده است. هرچند او در طول این مدت دو بار با کارت قرمز روبرو شده اما بسیاری معتقد هستند که کسب تجربه در برخورد با داوران انگلیسی بیشتر می‌تواند به بهبود وضعیتش کمک کند.

دیدگاه‌ها