کد خبر : 1897134 | 03 فروردين 1402 ساعت 16:37 | 33.4K بازدید | 18 دیدگاه

رد پیشنهاد هنگفت نیوکسل: اوسیمن فروشی نیست

باشگاه ناپولی پیشنهاد قابل‌توجه نیوکسل برای جذب ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای، را رد کرده است.

رد پیشنهاد هنگفت نیوکسل: اوسیمن فروشی نیست

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اوسیمن در رقابت‌های این فصل لیگ ایتالیا و همچنین لیگ قهرمانان در ترکیب ناپولی باعث شده که مشتریان بسیاری برای جذب او وارد رقابت شوند. 

ناپولی در حال حاضر به لطف گل‌های حساسی که این بازیکن به ثمر رسانده، در صدر جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار دارد و امیدوار است که بتواند پس از سال‌ها جام قهرمانی را با خودش به خانه ببرد. 

این مهاجم نیجریه‌ای در کنار خویچا کواراتسخلیا موفق شده‌اند مجموعاً 39 گل در این فصل به ثمر برسانند و همین باعث شده که ناپولی تصمیمی برای فروش این دو ستاره نداشته باشد. 

باشگاه‌های بزرگ اروپایی از رئال مادرید تا منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن در حال بررسی شرایط این دو بازیکن هستند؛ اما کوریره دلو اسپورت خبر داده که آئورلیو دی لورنتیس به‌زودی می‌خواهد قرارداد جدیدی را به هر دوی آن‌ها پیشنهاد دهد تا در ناپل بمانند.

1834759

کواراتسخلیا تابستان گذشته با تنها 10 میلیون یورو از دینامو باتومی به ناپولی پیوست و قرارداد فعلی او تا سال 2027 است. از سوی دیگر، اوسیمن در سال 2020 با قراردادی 75 میلیون یورویی از لیل به این باشگاه ملحق شد و تا سال 2025 با ناپولی قرارداد دارد.

این روزنامه ایتالیایی مدعی شده که نیوکسل پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای جذب اوسیمن به ناپولی ارائه کرده؛ اما آن‌ها حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشدند.

رئیس این باشگاه در ماه فوریه سال جاری میلادی درباره فروش این دو بازیکن گفته بود: «من در نوشتن قراردادها بسیار ماهر هستم؛ بنابراین حفظ این دو بازیکن در این باشگاه برای من کار سختی نخواهد بود. هرچند هرگز نباید گفت هرگز. گاهی پیشنهادهایی می‌رسد که نمی‌توان رد کرد. از نظر من، ما قرار است برای مدتی طولانی با آن‌ها بدرخشیم.»

دیدگاه‌ها