کد خبر : 1897354 | 05 فروردين 1402 ساعت 01:52 | 104.8K بازدید | 54 دیدگاه

امباپه باسرعت نور علیه بنزما! (عکس)

کیلیان امباپه در بازی طوفانی فرانسه مقابل هلند دبل کرد و با عبور از کریم بنزما به تنهایی در رتبه پنجم برترین گلزنان تاریخ فرانسه قرار گرفت.

امباپه باسرعت نور علیه بنزما! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه و هلند در چارچوب مرحله مقدماتی یورو 2024 به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با قدرت‌نمایی نایب قهرمان جام جهانی قطر، مقابل لاله‌های نارنجی در دقایق ابتدایی همراه بود و طی ۲۱ دقیقه زمستان به بهار گل‌های هلندی زد!

گریزمان در دقیقه دو و اوپامکانو در دقیقه هشت خروس‌ها را پیش انداختند، اما این پایان عطش فرانسه در نیمه نخست نبود و این بار کیلیان امباپه در دقیقه ۲۱ روی دامی دیدنی موآنی گل سوم تیمش را زد.

ویدئو: 275884

در شرایطی که پس از این شروع ترسناک، بازی افت کرد و البته تلاش‌های هلند برای جبران در طول بازی هم بی‌نتیجه ماند، در دقیقه ۸۸، کیلیان امباپه با زیرکی بسیار زیاد گل چهارم تیمش را با یک ضربه فنی از پشت محوطه جریمه زد و دبل کرد.

1835230

امباپه جوان که دو جام جهانی فوق‌العاده را با خروس‌ها پشت سر گذاشته و مدال طلا و نقره جام جهانی را در افتخاراتش دارد علی‌رغم جوانی کاپیتان فرانسه در این بازی بود و با این دو گل به رتبه پنجم برترین گلزنان تاریخ فرانسه رسید.

این بازیکن گل شماره ۳۷ و ۳۸ خود را در شصت و هفتمین بازی ملی به ثمر رساند و از این حیث از کریم بنزما که سی و هفت گل زده عبور کرد و حتی می‌تواند با این روند خیلی زود آمار خود را بهتر از الان کند.

ویدئو: 275889

مکث و ضربه تمام کننده او در محوطه جریمه روی گل اول و صبور بودن و دو بار سر توپ و شلیک دقیق او از پشت محوطه در گل دوم نشان داد او تجربه و پختگی لازم برای بستن بازوبند فرانسه را در ۲۴ سالگی به دست آورده باشد.

1835229

دیدگاه‌ها