کد خبر : 1897364 | 05 فروردين 1402 ساعت 01:18 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی فوتسالیست ایرانی مقابل بتیس

ملی‌پوش ایرانی والدپنیاس موفق به گلزنی مقابل تیم فوتسال رئال بتیس شد.

گلزنی فوتسالیست ایرانی مقابل بتیس

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا، تیم والدپنیاس که سعید احمدعباسی در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه شب مقابل تیم رده نُهمی رئال بتیس قرار گرفت.

سعید احمدعباسی، ملی‌پوش فوتسال ایران که مثل همیشه برای والدپنیاس به میدان رفته و سه هفته قبل هم موفق به گلزنی مقابل بارسلونا شده بود، در دیدار برابر رئال بتیس هم توانست درخشان ظاهر شود و گلزنی کند.

این فوتسالیست ایرانی در دقیقه هشت توانست دروازه رئال بتیس را باز کند تا والدپنیاس با پیروزی یک بر صفر به رختکن برود، اما دروازه این تیم در دقیقه ۳۴ باز شد و در آستانه تساوی یک بر یک بودند که در لحظات پایانی یاران احمد عباسی گل برتری را به ثمر رساندند و سه امتیاز را گرفتند.

والدپنیاس در شب گلزنی احمد عباسی موفق شد به پیروزی دو بر یک خارج از خانه مقابل رئال بتیس دست پیدا کند تا ۳۷ امتیازی شود و جایگاهش در رتبه هفتم جدول لیگا ناسیونال اسپانیا را تثبیت کند.

سعید احمد عباسی در دیداری که یک کارت زرد مقابل رئال بتیس دریافت کرد، آمار گل‌های این فصل خود در لیگا ناسیونال اسپانیا را به عدد ۷ رساند که حالا فاصله چهار گله با حسین طیبی، دیگر ملی‌پوش ایرانی شاغل در این رقابت‌ها دارد و دو گل بیشتر از مسلم اولادقباد، بازیکن ایرانی پالما زده است.

دیدگاه‌ها