کد خبر : 1898200 | 10 فروردين 1402 ساعت 13:25 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

کونته دیگر منتظر سون نیست (عکس)

سون هیونگ مین در حالی اینچئون را به مقصد لندن ترک کرد که یک چهره جدید در تیم باشگاهی او به سمت سرمربیگری رسیده است.

کونته دیگر منتظر سون نیست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی کره‌جنوبی در دو فیفادی ماه مارس مقابل کلمبیا و اروگوئه قرار گرفت و ستاره ببرهای تائجو در این بازی، کسی نبود جز سون هیونگ مین. ستاره تیم تاتنهام در بازی کلمبیا دو گل به ثمر رساند که یکی از روی ضربه ایستگاهی بود و تمجید یورگن کلینزمن را هم به دنبال داشت.

سون که با این دبل به رتبه سوم برترین گلزنان ملی کره صعود کرد، روز گذشته از فرودگاه اینچئون راهی لندن شد تا به تیم باشگاهی خود تاتنهام ملحق شد و به استقبال آخرین بازیهای لیگ جزیره برود.

هیونگ مین در فرودگاه گفت: من توانستم بعد از مدتها در یک بازی خانگی دوباره عشق به فوتبال را احساس کنم. نتوانستم یک پیروزی بزرگ به شما هدیه کنم اما سعی خواهم کرد با دیگر بازیکنان، به تیمی تبدیل شویم که در آینده پیشرفت کند. از شما متشکرم برای حمایتی که در این 10 روز به ما دادید.

نکته جالب اینکه هواداران تیم کره حضور پرشوری در فرودگاه داشتند و از سون هیونگ مین امضا می‌گرفتند و با او عکس می‌انداختند. سون هم که سویشرت و گرمکن سفید برتن داشت، با حوصله آخرین لحظات حضور در کشورش را پشت سر می‌گذاشت.

او حالا در شرایطی به لندن و تاتنهام بازخواهد گشت که آنتونیو کونته در همین روزهای فیفادی از سمت خود اخراج شد و شاید این موضوع بیش از همه برای سون هیونگ مین غم‌انگیز باشد که یکی از بازیکنان موردعلاقه کونته بود.

بعد از پایان کار کونته، کریستین استلینی هدایت تاتنهام را برعهده گرفته و باید دید او با سون چه خواهد کرد.

1836953

دیدگاه‌ها