کد خبر : 1897420 | 05 فروردين 1402 ساعت 12:55 | 60.5K بازدید | 25 دیدگاه

واران: هیچ بازیکنی به رئال مادرید برنمی‌گردد

رافائل واران، مدافع فرانسوی، می‌گوید فوتبالش را در رئال، یونایتد یا لانس تمام می‌کند، اما احتمال بازگشتش به رئال خیلی کم است.

واران: هیچ بازیکنی به رئال مادرید برنمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، واران این فصل به یکی از بازیکنان کلیدی ترکیب منچستریونایتد تبدیل شده و تا حدودی فصل اول پر فراز و نشیبی که در اولدترافورد سپری کرد را به دست فراموشی سپرده است. 

عملکرد او در خط دفاعی شیاطین سرخ باعث شده که اریک تن‌هاخ از او به عنوان یکی از باثبات‌ترین بازیکنان ترکیب تیمش یاد کند. او نقش مهمی در قرار گرفتن این تیم در بین چهار تیم صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر ایفا کرده است. 

این بازیکن حالا از تیم ملی فرانسه هم خداحافظی کرده تا تمام تمرکزش روی بازی‌های باشگاهی باشد و فرصت و قدرت بیشتری برای حضور در زمین داشته باشد. 

1748923

در حالی که بسیاری معتقد بودند واران احتمالا کارش را در یونایتد به پایان خواهد رساند، او مدعی شده که ممکن است در باشگاه دیگری و با پیراهن تیم دیگری از دنیای فوتبال خداحافظی کند. 

این بازیکن در گفت‌وگو با مجله GQ درباره تصمیمش برای خداحافظی از فوتبال اظهار داشت: «من دوران فوتبالم را یا در رئال یا در یونایتد و یا در لانس به پایان خواهم رساند. قرار نیست به جز این سه باشگاه به هیچ باشگاه دیگری ملحق شوم.»

او در پاسخ به این سوال که کدام باشگاه بیشترین شانس را در این زمینه دارد گفت: «باید بگویم که به نظر می‌‎رسد پیوستن به رئال کمی پیچیده باشد. هیچ بازیکنی معمولا به این تیم برنمی‌گردد. محتمل‌ترین گزینه امروز این است که فوتبالم در یکی از دو باشگاه یونایتد یا لانس به پایان برسد.» 

دیدگاه‌ها