کد خبر : 1897432 | 05 فروردين 1402 ساعت 13:47 | 31K بازدید | 7 دیدگاه

بازگشت مدافع پرحاشیه به اردوی تراکتور (عکس)

تمرینات تراکتور با حضور تمامی نفرات به جز دو بازیکن خارجی و رضا اسدی برگزار می‌شود.

بازگشت مدافع پرحاشیه به اردوی تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پدیده این فصل تراکتور میلاد کر بوده که پس از شرایط خاص دو مدافع چپ تراکتور، در این پست فیکس شد و توانست رضایت پاکو خمس را هم جلب کند، اما ناگهان اردوی تیم جوانان باعث شد تا او از تراکتور دور شود؛ اردویی پرحاشیه که تبعات زیادی را هم برای این بازیکن جوان داشت.

کر که در پست دفاع چپ عملکرد قابل قبولی داشت، در خلال این اردو اتفاقاتی را تجربه کرد که بازگو کردن بخشی از آن، او را در کانون توجهات و البته حواشی فوتبال ایران قرار داد که شاید هیچ فوتبالیست 19-20 ساله‌ای نخواهد آن را تجربه کند. اظهارات عجیب و باورنکردنی میلاد کر باعث شد تا حتی مسئولان باشگاه تراکتور نیز بابت این مصاحبه از او گله‌مند شوند و در افکار عمومی نیز واکنش مثبتی به حرف‌های او وجود نداشته باشد.

با این حال این مدافع پرحاشیه که پیش‌تر هم در تیم‌های ملی پایه ماجراهای عجیبی را رقم زده بود، حالا به تمرینات تراکتور بازگشته و امیدوار است دوباره مورد توجه خمس قرار بگیرد. البته او رقبای جدی زیادی هم دارد و باید دید در رقابت با آن‌ها چه عملکردی را خواهد داشت. چالش جدی او گذر از این حواشی و بازگشت به مستطیل سبز خواهد بود.

1835385

دیدگاه‌ها