کد خبر : 1897476 | 05 فروردين 1402 ساعت 20:04 | 75.4K بازدید | 40 دیدگاه

گزارش اتلتیک

7 بازیکن در فهرست مازاد آرتتا برای آرسنال

میکل آرتتا، مربی آرسنال، نام هفت بازیکن را در فهرست مازاد تیمش برای فصل بعد قرار داده است.

7 بازیکن در فهرست مازاد آرتتا برای آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با یک بازی بیشتر و با اختلاف هشت امتیازی نسبت به سیتی در صدر لیگ برتر انگلیس قرار دارد و پس از 19 سال این شانس را دارد تا یک بار دیگر قهرمان لیگ شود. در این موفقیت بدون شک نقش میکل آرتتا برجسته است. مربی اسپانیایی همه تمرکز خود را روی 10 بازی باقی مانده گذاشته ولی از حالا به فصل بعد نیز نگاهی ویژه دارد.

1470373

طبق ادعای سایت انگلیسی اتلتیک، آرتتا به مدیران باشگاه اعلام کرده است که روی هفت بازیکن برای فصل بعد حساب نمی‌کند. اولین بازیکن، نیکُلاس په‌په است. مهاجمی که در سال 2019 با 80 میلیون یورو از لیل جذب شد تا گران‌ترین خرید تاریخ آرسنال شود اما حالا یکی از بدترین خریدهای توپچی‌ها شده است. او که هنوز یک سال و نیم دیگر از قراردادش باقی مانده، قرضی برای نیس بازی می‌کند.

1757334

6 بازیکن دیگر این فهرست نیز مایتلند نیلز، سدریک سوارس، الکس رونارسون، پابلو ماری، نونو تاورس و سامبی لوکونگا هستند. آرسنال انتظار ندارد برای هیچکدام این‌ها پیشنهادی بالا دریافت کند اما برای تقویت خود و خرید بازیکنان مدنظر آرتتا، به هر طریقی باید آن‌ها را از فهرست خود خارج کند که یا با انتقال قرضی یا با فروش به رقمی پایین مقدور خواهد بود.

دیدگاه‌ها