کد خبر : 1897477 | 05 فروردين 1402 ساعت 19:00 | 56.1K بازدید | 111 دیدگاه

آن‌ها با جام عکس می‌گرفتند

با میلان درس خوبی به بارسلونا دادیم

فابیو کاپلو در سال 1994 توانست میلان را فاتح لیگ قهرمانان کند. او خاطره جالبی از پیروزی بزرگ 4-0 برابر بارسا در فینال تعریف کرد.

با میلان درس خوبی به بارسلونا دادیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان و بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان سال 1994 در آتن به مصاف هم رفتند و تیم تحت هدایت فابیو کاپلو توانست بارسای رویایی یوهان کرویف را 4-0 شکست داده و جام را بالای سر ببرد. بارسا قبل از بازی شانس اول قهرمانی بود ولی میلان همه معادلات را بر هم زد و یک پیروزی قاطعانه کسب کرد.

1835485

کاپلو در مصاحبه با مارکا و در مورد آن بازی خاطره‌انگیز گفت:« بارسا خودش را قهرمان می‌دانست. یادم است قبل از بازی با جام قهرمانی عکس می‌گرفتند و با بی‌خیالی عجیبی وارد زمین شدند. واقعا فکر می‌کردند قهرمان می‌شوند ولی ما به خوبی برای بازی خودمان را آماده کرده بودیم و برنامه ویژه‌ای برای بارسا داشتیم.»

1835486

کاپلو ادامه داد: «به خوبی نقاط ضعف بارسا را می‌دانستیم و اینکه چگونه می‌توان به آن‌ها ضربه زد. روی نقاط قوتشان و اینکه چطور باید آن‌ها را محدود کرد نیز کار کرده بودیم. تاکتیک در فوتبال بسیار مهم است و ما ایتالیایی‌ها بسیار روی جنبه تاکتیکی بازی‌ها کار می‌کنیم. به همین دلیل ایتالیایی‌ها استاد تاکتیک هستند. بارسا را آن‌قدر خوب آنالیز کرده بودیم که نتیجه‌اش یک پیروزی راحت و یک‌طرفه بود. آن شب درس خوبی به بارسلونا دادیم.»

دیدگاه‌ها