کد خبر : 1897508 | 06 فروردين 1402 ساعت 06:00 | 60.7K بازدید | 7 دیدگاه

هویلوند، گزینه در دسترس‌تر نسبت به کین و اوسیمن

رقابت دو باشگاه انگلیسی برای جذب هالند جدید!

منچستریونایتد و آرسنال برای جذب راسموس هویلوند، ستاره نوظهور تیم ملی دانمارک و باشگاه آتالانتا، رقابت خواهند کرد.

رقابت دو باشگاه انگلیسی برای جذب هالند جدید!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد برای جذب مهاجم آتالانتا و تیم ملی دانمارک، راسموس هویلوند، با آرسنال رقابت می‌کند. این مهاجم ۲۰ ساله به دلیل اصالت اسکاندیناویایی خود هالند جدید نامیده می‌شود!

روزنامه سان در گزارش نوشت که منچستریونایتد علاقه زیادی به هویلوند نشان داده و از ایده انتقال او به اولدترافورد استقبال می‌کند و گویا این بازیکن جوان قبلاً اعلام کرده بود که طرفدار سرسخت این باشگاه انگلیسی است.

ارزش هویلوند بیش از 30 میلیون پوند تخمین زده می‌شود و آتالانتا تابستان گذشته او را با نصف این قیمت از استورم گراتس اتریش به خدمت گرفت.

هویلوند در جریان پیروزی 3-1 دانمارک مقابل فنلاند در اولین بازی بین‌المللی خود برای دانمارک هت‌تریک کرد. او همچنین در این فصل در لیگ ایتالیا 8 گل به ثمر رسانده است.

منچستریونایتد مشتاق است یک مهاجم جدید و جوان را در این تابستان به اسکواد خود اضافه کند و این بازیکن 20 ساله هدف دست‌یافتنی‌تری نسبت به هری کین، ستاره تاتنهام و ویکتور اوسیمن، بهترین گلزن ناپولی است.

آرسنال نیز پیش از این ابراز تمایل کرده بود که ستاره جدید دانمارک را جذب کند و اینطور که پیداست این دو باشگاه انگلیسی در تابستان باید برای هالند جدید رقابت کنند.

دیدگاه‌ها